تخصیص صد درصدی اعتبارات پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه‌های علمیه گیلان
کد خبر: 3846229
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰

تخصیص صد درصدی اعتبارات پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه‌های علمیه گیلان

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان از اختصاص صد درصدی اعتبارات استانی حوزه‌های علمیه استان در سال 97 خبر داد و گفت: سال گذشته در مجموع 3.5 میلیارد تومان به پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه‌های علمیه استان اختصاص داده شده است.

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز، 8 مهرماه در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه‌های علمیه استان، اظهار کرد: حوزه‌های شیعی یکی از نمادهای ارزش‌های دینی هستند.

وی به کمک خیران در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: اهتمام خیران در اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه‌های علمیه گیلان حائز اهمیت است.

امام جمعه رشت با اشاره به احداث مصلی امام خمینی(ره) رشت توسط شهید آیت‌الله شیخ صادق احسانبخش، نماینده فقید ولی فقیه در گیلان، بیان کرد: مصلی رشت بر مبنای معماری اسلامی احداث شده و افتخاری برای این شهر است.

آیت‌الله فلاحتی از وجود یک‌هزار و 800 طلبه خواهر در حوزه‌های علمیه گیلان خبر داد و تصریح کرد: خواهران طلبه از مدارج بالای علمی برخوردارند و حوزه‌ها باید در شان آنها باشد.

وی همچنین بر اجرای قانون در دستگاه‌های مختلف اجرایی تاکید کرد و یادآور شد: اگر روابط اخلاقی بین اداره‌ها باشد، امور بهتر می‌تواند به انجام برسد.

کیوان محمدی،‌ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان نیز، از اختصاص صد درصدی اعتبارات استانی حوزه‌های علمیه استان در سال 97 خبر داد و گفت: سال گذشته مبلغ دو میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی به حوزه‌های علمیه گیلان اختصاص داده شده است.

وی به اختصاص 1.5 میلیارد تومان از محل منابع ملی به حوزه‌های علمیه گیلان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: سال گذشته در مجموع 3.5 میلیارد تومان به پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه‌های علمیه استان اختصاص داده شده است.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha