ثبت‌نام ۵۰ موکب اربعین حسینی در لرستان
کد خبر: 3844775
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹

ثبت‌نام ۵۰ موکب اربعین حسینی در لرستان

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان، با بیان این‌که در مجموع ۵۰ موکب استان به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کنند، گفت: این موکب‌‌ها، فعالیت خود را نیمه مهرماه آغاز می‌کنند.

ثبت‌نام50موکب اربعین حسینی در لرستان/ خدمات‌دهی نیمه مهرماه آغاز می‌شوداصغر حقی‌پور، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا، با بیان این‌که موکب‌های اربعین حسینی در استان، فعالیت خود را نیمه مهرماه آغاز می‌کنند، گفت: در مجموع ۵۰ موکب لرستان به زائران اربعین خدمت‌رسانی خواهند کرد که از این تعداد ۲۷ موکب در داخل و ۲۳ موکب نیز در خارج کشور از زائران عتبات عالیات پذیرایی خواهند کرد.

وی با اشاره به این‌که در هر موکب ۵۰ خادم اهل‌بیت(ع) به مردم خدمت‌رسانی خواهند کرد، افزود: پیش‌بینی می‌شود روزانه بیش‌ از۶۰ هزار زائر اربعین در ایران و کشور عراق از خدمات این موکب‌ها بهره‌مند شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با بیان این‌که مهلت ثبت‌نام موکب‌های لرستان به پایان رسیده‌ است، گفت: داوطلبان تأسیس موکب، تا پایان شهریورماه درخواست خود را در سامانه mokeb.org ثبت کرده‌اند؛ لذا امیدواریم خدمت‌رسانی موکب‌های لرستان، رضایت زائران حرم امام حسین(ع) و ائمه هدی(ع) در اربعین حسینی را فراهم آورد.

انتهای پیام

captcha