وجود ۱۳۰ شهید کارمند در استان زنجان/ شهدای کارمند الگویی برای مسئولیت‌پذیری هستند
کد خبر: 3838064
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸

وجود ۱۳۰ شهید کارمند در استان زنجان/ شهدای کارمند الگویی برای مسئولیت‌پذیری هستند

گروه اجتماعی_ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تعداد شهدای کارمند استان را ۱۳۰ تن برشمرد و گفت: شهدای کارمند الگویی برای مسئولیت‌پذیری هستند و باید مقام این عزیزان را ارج بنهیم.

وجود ۱۳۰ شهید کارمند در استان زنجان/ شهدای کارمند الگویی برای مسئولیت‌پذیری هستندبه گزارش ایکنا از زنجان، علی کاظمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، ۵ شهریورماه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معظم دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را فرصت مناسبی برای قدردانی از شهدای کارمند دانست و افزود: شهدا در هر قشری که فعالیت داشتند، به آن عرصه آبروی دوچندان بخشیدند.
وی ضمن تبريك هفته دولت تصریح کرد: اين هفته مجالي است تا دستگاه‌های اجرايی با معرفی و ارائه اهم دستاوردها، فعاليت‌های خود را در جهت تحقق اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی و سند چشم‌انداز كشور، در معرض ديد و قضاوت افكار عمومی و جامعه قرار دهند که در این راستا بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در نمایشگاه هفته دولت حضور فعال دارد.
این مقام مسئول با اشاره به تعداد شهدای کارمند در استان زنجان، اظهار داشت: وجود بیش از 130 شهید کارمند در استان زنجان مایه افتخار برای استان محسوب می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان شهدای کارمند را الگوی خدمت صادقانه عنوان کرد و ادامه داد: کارمندان باید در خدمت رسانی، شهیدان را الگوی خود قرار داده و در راه خدمت‌رسانی صادقانه تلاش کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های بنیاد شهید استان در هفته دولت، خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدای کارمند، گلباران مزار شهدا، تجلیل از کارمندان نمونه، حضور در نمایشگاه هفته دولت و برگزاری یادواره شهدای کارمند از جمله برنامه‌های بنیاد شهید به مناسبت هفته دولت است.
انتهای پیام

captcha