اعلام ویژه برنامه‌های دهه امامت و ولایت در کرج
کد خبر: 3833040
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰

اعلام ویژه برنامه‌های دهه امامت و ولایت در کرج

گروه فرهنگی‌‌ ــ رئیس تبلیغات اسلامی کرج با بیان اینکه هم‌زمان با دهه امامت و ولایت 60 ویژه‌برنامه در این شهرستان اجرا می‌شود، گفت: غدیر فرصتی برای شناساندن دهه ولایت برای مردم به‌‌ویژه نسل جوان است.

اعلام ویژه برنامه‌های دهه امامت و ولایت در کرج

حجت‌الاسلام حسن صلاحی، رئیس تبلیغات اسلامی کرج‌ در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: به‌مناسبت دهه ولایت 60 برنامه متنوع در طول دهه امامت و ولایت در سطح شهرستان برگزار می‌شود.
وی ابراز کرد: اقامه نماز عید سعید قربان، قرائت دعای روح‌بخش عرفه، بازسازی واقعه غدیر، برپایی سفره اطعام علوی در روز عید غدیر و توزیع محصولات فرهنگی سرآغاز برنامه‌های این دهه در شهرستان کرج است.
این مسئول بیان کرد: برگزاری محافل نورانی انس با قرآن، مولودی‌خوانی و جشن، اجرای همایش ویژه وحدت با عنوان علی محور وحدت، خطبه‌خوانی عید غدیر، تجلیل از سادات، مسابقه‌، تکریم از خانواده‌های شهدا، برگزاری محفل شعر و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در طول دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود.
رئیس تبلیغات اسلامی کرج در پایان گفت: سالگرد غدیر یادآور تجدید بیعت با فرزند غدیر، حضرت مهدی‌(ع) است و فرصتی برای شناساندن دهه ولایت برای مردم به‌ویژه نسل جوان است و باید از این فرصت به بهترین وجه ممکن استفاده شود.
انتهای پیام

captcha