اثرات تربیتی راهیان نور در جامعه محسوس و ماندگار است
کد خبر: 3832396
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

اثرات تربیتی راهیان نور در جامعه محسوس و ماندگار است

گروه فرهنگی ــ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکه اثرات تربیتی و بصیرتی راهیان نور در جامعه محسوس و ماندگار است، گفت: راهیان نور بعنوان کار فرهنگی عظیم به خوبی توانسته است با تربیت جوانان انقلابی به مقابله با توطئه و تهدید دشمنان ایستادگی کند.

راهیان نور؛ تربیت جوانان انقلابی و مقابله با تهدید دشمنانبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام عزیزالله عابدی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج دانشجویی استان اردبیل، امروز، ۱۳ مردادماه در جمع زائرین راهیان‌نور استان اردبیل با بیان اینکه راهیان نور کار عظیم فرهنگی است، اظهار کرد: اثرات تربیتی و بصیرتی راهیان نور در جامعه محسوس و ماندگار است.

وی با بیان اینکه راهیان نور یکی از موفق‌ترین و تأثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی در حال حاضر است، گفت: اثرات تربیتی و بصیرتی آن در جامعه به خصوص در بین جوانان کاملاً محسوس است.

عابدی در ادامه سخنان خود به توطئه‌های دشمنان در خصوص به انحراف کشاندن جوانان اشاره کرد و گفت: در حالی که دشمن با تمام تجهیزات خود برای به انحراف کشاندن جوانان به میدان آمده و شبانه روز در حال سم پاشی در جامعه است، راهیان نور بعنوان کار فرهنگی عظیم به خوبی توانسته است با تربیت جوانان انقلابی به مقابله با طرح‌های دشمنان بپردازد.

وی از مدافعان حرم بعنوان بهترین دستاورد تربیتی و بصیرتی راهیان نور نام برد و بیان کرد: جوانان دهه هفتادی در همین سفر‌های معنوی راهیان نور به مرتبه‌ای از ایمان و یقین دست یافتند که توانستند همچون شهدا در مسیر الی‌الله گام برداشته و با نثار خون خود از کیان اسلام دفاع کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل از مدافعان وطن نیز بعنوان دستاورد دیگر راهیان نور نام برد و افزود: حراست از مرز‌های اسلام در کنار مرز‌های داخلی میراث گرانقدری است که شهدا برای نسل امروز به یادگار گذاشتند.

وی تصریح کرد: اگر چنانچه راهیان نور بصورت منظم و برای تمامی اقشار با برنامه ریزی دقیق برگزار شود نتایج مطلوب‌تر و ملموس تری نیز در جامعه مشاهده خواهد شد چراکه تعالی جامعه تنها در قرار گرفتن در مسیر مکتب عاشورا میسر خواهد شد.

عابدی در پایان سخنان خود از رزمایش بصیرتی و فرهنگی علمداران ولایت بعنوان یکی از تاثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی راهیان نور نام برد و اظهار کرد: این برنامه با برقراری ارتباط سازنده با مخاطب به خوبی توانسته است فرهنگ ایثار و شهادت را به مردم منتقل کند چراکه ارتباط نسل جدید با نسل اول انقلاب تنها و تنها از مسیر شهدا و توسل و تمسک به شهدا میسر است.

انتهای پیام

captcha