مشاوره حفظ قرآن در خرم‌آباد برگزار می‏‌شود
کد خبر: 3823902
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۳
20 تیر؛

مشاوره حفظ قرآن در خرم‌آباد برگزار می‏‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ برنامه مشاوره حفظ قرآن‌کریم بیستم تیرماه جاری در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

مشاوره حفظ قرآن در خرم‌آباد برگزار می‏‌شودتقی دریکوندی،رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری برنامه مشاوره حفظ قرآن‌کریم، طی روز پنج‌شنبه، بیستم تیرماه جاری ویژه بانوان و آقایان در خرم‌آباد، خبرداد.
وی با اشاره به این‌که این جلسه ساعت 16عصر در حسینیه حبیب‌بن مظاهر خرم‌آباد برگزار می‌شود، عنوان کرد: این جلسه با حضور کاربران مجازی دوره‌های حفظ قرآن در لرستان، حافظان قرآن کریم و والدین آن‌ها برگزار می‌شود.
دریکوندی ادامه داد: در این جلسه، که با حضور حجت‌الاسلام علیرضا نجفی، مسئول آموزش ستاد حفظ قرآن کریم سازمان اوقافت کشور برگزار می‌شود، به اصول، چرایی و چگونگی حفظ قرآن کریم و مسائل مربوط به تربیت حافظان قرآن کریم، پرداخته می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به این‌که یکی‌از بخش‌های این جلسه دیدار با کاربران مجازی حفظ قرآن در استان است، اظهار کرد: در کل استان بیش‌از 180 نفر در دوره‌های مجازی حفظ قرآن کریم شرکت کرده‌اند.
یادآور می‌شود؛ این برنامه عصر روز پنج‌شنبه، بیستم تیرماه جاری ویژه بانوان و آقایان در خرم‌آباد، برگزار خواهد شد.
بنابراین گزارش، این برنامه روز سه‌شنبه، یازدهم تیرماه ویژه آقایان و بانوان در شهر اصفهان، روز چهارشنبه و پنج‌شنبه 12 و 13 تیر در محل مسابقات استانی اصفهان در نجف‌آباد ویژه آقایان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha