نتایج فرهنگ‌سازی گسترده در زمینه ثبت وقف‌های جدید در فارس
کد خبر: 3787912
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹

نتایج فرهنگ‌سازی گسترده در زمینه ثبت وقف‌های جدید در فارس

گروه اجتماعي ـ مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: فرهنگ‌سازی برای گسترش وقف مطابق با نیازهای روز جامعه یکی از بزرگترین دستاوردهای این اداره کل به شمار می‌آید که نتایج بسیاری به دنبال داشت.

به گزارش ايكنا از فارس، جواد یزدانی، مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 16 بهمن‌ماه با گرامی‌داشت فرا رسيدن دهه فجر و ایام فاطمیه گفت: استان فارس درزمینه وقف، دستاوردهای بسیاری دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، فرهنگ‌سازی در جهت ثبت وقف‌هایی مطابق با نیاز روز جامعه است.
وی با بیان اینکه درزمینه سوق دادن نیات واقفین به عرصه‌های نوین وقف تلاش‌های زیادی انجام شد، افزود: ایجاد مرکز اشتغال‌زایی زنان سرپرست خانوار موقوفه کاظمی، موقوفه دستغیب در حوزه سلامت و درمان و درمان بیماری‌های کودکان و اطفال، آموزش و پژوهش و حمایت از نخبگان موقوفه کاظمی بخشی از نتایج ثبت چنین وقف‌هایی است.
مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس بيان كرد: موقوفات علیزاده و همچنین معطری در خصوص حمایت از معلولین و نابینایان را نیز باید به این فهرست اضافه کرد.
يزداني ادامه داد: ورود در عرصه‌های علم و فناوری و تولید تجهیزات پزشکی و بیمارستانی مانند موقوفه دانش سلامت کوثر درزمینه تولید ایمپلنت‌های ارتوپدی و برای نخستین بار در کشور نیز برخی دیگر از اقدامات خیران این استان با ثبت وقف‌های جدید است.
انتهاي پيام

captcha