حضور ۶ هزار مددجوی خراسان‌شمالی در کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی
کد خبر: 3769170
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

حضور ۶ هزار مددجوی خراسان‌شمالی در کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی

گروه اجتماعی - معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان‌شمالی گفت: شش هزار نفر از مددجویان مناطق محروم، حاشیه‌نشین و شهری از کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی این نهاد در استان بهره‌مند شدند.

حضور شش هزار مددجو خراسان‌شمالی در کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی

حسین یوسفی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، با بیان اینکه در نیمه نخست امسال بیش از شش هزارنفراز مددجویان این نهاد درکارگاه‌های آموزشی سبک زندگی شرکت کردند، افزود: ۵۳۴۱ نفرازاین افراد زن و ۸۱۴ نفر مرد بودند.
یوسفی زنان سرپرست خانوار، دختران و پسران بازمانده از ازدواج، دختران و پسران مستعد ازدواج، دانش‌آموزان، زوج‌های جوان، طلاب و دانشجویان، سالمندان و مستعدان اشتغال و خودکفایی را از جمله افراد بهره‌مند از این آموزش‌ها برشمرد، افزود: این دوره‌های آموزشی با هدف تقویت سبک زندگی اسلامی، تحکیم مهارت‌های زندگی و استوارسازی بنیان خانواده برگزار می‌شود.
وی با توجه به اهمیت آگاه‌سازی مددجویان مناطق محروم در مباحث فرهنگی، گفت: بر این اساس حدود ۱۸۰۰ مددجوی مناطق محروم و حدود دو هزار مددجوی مناطق حاشیه‌نشین از جمله گروه‌های شرکت‌کننده در این کارگاه‌ها بودند.
معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان‌شمالی موضوعات طرح شده در این دوره ها را در زمینه‌های دینی و اعتقادی، بهداشت فردی و اجتماعی، اقتصاد در خانواده، سبک زندگی اسلامی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد، یادآورشد: این نهاد با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی به خانواده‌های تحت حمایت خدمات مختلفی ارائه می‌کند.
انتهای پیام.

captcha