نابودی رژیم صهیونیستی در گرو نابودی آل‌سعود است
کد خبر: 3766455
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
امام جمعه رشت:

نابودی رژیم صهیونیستی در گرو نابودی آل‌سعود است

گروه سیاست و اقتصاد - آیت الله فلاحتی با اشاره به حمایت های آل‌سعود از رژیم غاصب صهیونیستی، خاطرنشان کرد: به اذعان رئیس جمهور آمریکا حیات رژیم صهیونیستی در منطقه به عربستان وابسته است که نشان می دهد نابودی اسرائیل در گرو نابودی آل‌سعود است.

نابودی رژیم صهیونیستی در گرو نابودی آل سعود است

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی، امام جمعه رشت امروز، 2 آذرماه در خطبه های نماز جمعه این شهر، با اشاره به اثرات لقمه حرام در زندگی فردی و اجتماعی، اظهار کرد: کسانی که از راه حرام کسب مال و ثروت می کنند در ظاهر زندگی خوبی دارند، اما خیلی زود فقر و گرفتاری های فردی و خانوادگی گریبان گیر آنان خواهد شد.

وی با بیان اینکه رزق حلال در تربیت اسلامی فرزندان نقش مهمی دارد، تصریح کرد: کسی که با لقمه حرام پرورش پیدا کرده نمی تواند سخن حق را بپذیرد و در دنیا و آخرت دچار خسران می شود لذا مسلمانان باید در کسب روزی حلال اهتمام داشته باشند و فرزندان خود را از حرام دور نگه دارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با اشاره به توصیه اسلام درباره کسب روزی حلال، یادآور شد: کسی که روزی حرام کسب می کند نباید مدعی بندگی خدا شود.

این کارشناس دینی، با گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین به دستور امام خمینی(ره) در سال 58، عنوان کرد: بسیج یک ظرفیت بالای مردمی برای حل مشکلات کشور در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، دفاعی، عمرانی، علمی و... است و طی سال های اخیر در زمینه اشتغالزایی اقدامات خوبی انجام داده است.

وی با اشاره به وجود گرانی و تورم در جامعه و بی توجهی مسئولان نسبت به اقشار کم درآمد، گفت: ملت ما با صلابت و مستحکم هستند و در برابر همه فشارها و تحریم ها و تهدیدهای دشمنان ایستادگی می کنند، اما مسئولان نباید چشمان خود را بر روی مشکلات مردم ببندند.

آیت الله فلاحتی، با بیان اینکه قشری از جامعه زیر خط فقر زندگی می کنند، یادآور شد: برخی از اقلام خوراکی چندین برابر گران شده است، اما متاسفانه برخی از مسئولان گلایه مندی مردم را انکار می کنند که این حرف نادرست است.

وی با اشاره به حمایت های آل سعود از رژیم غاصب صهیونیستی، خاطرنشان کرد: به اذعان رئیس جمهور آمریکا حیات رژیم صهیونیستی در منطقه به عربستان وابسته است که نشان می دهد نابودی اسرائیل در گرو نابودی آل سعود است.

امام جمعه رشت، شعار «مرگ بر آمریکا» را آموزه معمار کبیر انقلاب اسلامی به ملت ایران و همه ملت های آزاده جهان دانست و تصریح کرد: ملت ایران در برابر قوانین ظالمانه و مستکبرانه مانند «CFT» ایستادگی خواهد کرد.

آیت الله فلاحتی، با بیان اینکه ملت ایران چهل سال است در برابر استکبار جهانی ایستاده و مقاومت می کند، گفت: برخی از سیاستمداران ترسو هنوز از آمریکا و قدرت های بین المللی هراس دارند و حرف از عقب نشینی می زنند، در حالی که امروز سازمان ملل نیز متاثر از اقتدار ایران است.

انتهای پیام

captcha