برگزاری 4 کارگاه سبک زندگی قرآنی در کرمانشاه
کد خبر: 3764278
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵

برگزاری 4 کارگاه سبک زندگی قرآنی در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی کرمانشاه گفت: در نظر داریم تا 4 کارگاه سبک زندگی قرآنی برگزار کنیم و این برنامه جزئی از برنامه‌های اجرایی شش ماه دوم این اداره در استان است.

برگزاری 4 کارگاه سبک زندگی قرآنی در کرمانشاه

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به برخی از برنامه‌های اجرایی این اداره در شش ماه دوم سال‌جاری به اجرای 4 کارگاه سبک زندگی قرآنی اشاره کرد و گفت: نوع سبک زندگی از جمله مشکلات اساسی جامعه امروز ما است چرا که متأسفانه ما از سبک اصیل اسلامی و قرآنی فاصله بسیاری گرفته‌ایم.
وی افزود: ترویج سبک زندگی از جمله دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و در این مسیر باید مسئله به صورت جدی در دستور کار سازمان‌های قرآنی قرار گیرد و سازمان دارالقرآن از مدت‌ها پیش در این خصوص برنامه‌ریزی و آن را به صورت جدی دنبال می‌کند.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌ها در سه محور اصلی فعالیت پژوهشی، تربیتی و کارگاه سبک زندگی برنامه‌ریزی شده است.
حجت‌الاسلام محمدی عنوان کرد: سال گذشته نیز برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی جزئی از برنامه‌های اصلی این اداره بود و امسال نیز در برنامه‌‌های شش ماه دوم سال اجرای آن در دستور کار قرار دارد.
وی اظهار کرد: بازخورد برگزاری کارگاه‌هایی از این دست عالی است و این تجربه موفقی است که از سال‌های قبل شاهد آن هستیم.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در پایان گفت: 4 کارگاه یک روزه برای برگزاری و اجراء در دهه پایانی آذرماه سال‌جاری در مراکز قرآنی کرمانشاه در نظر داریم.
انتهای پیام

captcha