ارتباط مستقیم سیاست خارجی و امنیت داخلی/ رتبه بالای شاخص‌های امنیتی در كشور
کد خبر: 3754451
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
سلامی عنوان کرد:

ارتباط مستقیم سیاست خارجی و امنیت داخلی/ رتبه بالای شاخص‌های امنیتی در كشور

گروه اجتماعی ـ جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأكید كرد كه میان سیاست خارجی و امنیت داخلی كشور ارتباط مستقیم وجود دارد و اگر امروز در مقابل دشمنان كوتاه نمی‌آییم، این را مدیون امنیت داخلی هستیم.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی فارس، سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع كاركنان انتظامی استان فارس ضمن تبریك هفته ناجا با بیان اینكه بین سیاست خارجی و امنیت داخلی یك كشور ارتباط مستقیم وجود دارد، افزود: اگر ما امروز در مقابل دشمنان خود كوتاه نمی‌آییم و با آن‌ها درگیر هستیم، این را مدیون اعتبار و امنیت داخلی خود هستیم.
وی افزود: یك فرد نیروی انتظامی تجسم و تندیس زنده‌ای از شرافت، غیرت، تعصب، ایمان، گذشت و فداكاری، سعه صدر و حس مسئولیت‌شناسی است.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان كرد: اگر هر جامعه‌ای حیات، نشاط، قوام و آرامش جریان زندگی‌اش تحقق پیدا كند، آن جامعه امن و دارای آرامش است.
سلامی بدلیه، عدلیه و نظمیه را سه ركن بقای یك جامعه عنوان كرد و گفت: نظمیه یعنی انتظام بخشیدن به نظام سیاسی، اجتماعی و فرهنگی یك كشور كه بخش مهمی از عنصر حیات یك جامعه را تشكیل می‌دهد.
وی گفت: وقتی امنیت وجود دارد، هیچ كسی حس خاصی ندارد و همه چیز آرام است ولی اگر در گوشه‌ای از یك كشور بزرگ اتفاق كوچكی بیفتد، همه نگران می‌شوند، انتقاد و اعتراض می‌كنند و در این زمان است كه همه قدر امنیت را می‌دانند.
سلامی بیان كرد: وقتی همه خوابند، مأموران ناجا بیدارند، وقتی همه تفریح می‌كنند، كاركنان ناجا در بخش‌های مختلف در حال انجام مأموریت هستند و زمانی كه تمام جامعه تعطیل و یا نیمه تعطیل است، فعالیت‌های ناجا همچنان ادامه دارد.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینكه دشمنان وسیعی ائتلاف كرده‌اند تا امنیت این جامعه را متزلزل كنند، افزود: ما متفاوت از سایر كشورهای دنیا هستیم چرا كه همه قدرت‌های عالم با تمام توانمندی‌های خود برای اینكه محیط امن ما را خدشه‌دار كنند، با هم متحد شده‌اند، ولی ما به بركت وجود شما ایمن هستیم.
وی با بیان اینكه در هیچ كشوری در دنیا نیروی انتظامی اینگونه فعالیت‌های سنگینی ندارد، افزود: این در حالی است كه در آن كشورها فناوری كار می‌كند و از آن مهم‌تر با این همه دشمن و مخاطرات روبه‌رو نیستند.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینكه شرایط فعلی كشور از هر زمانی در طول 40 سال انقلاب اسلامی بهتر است، گفت: شاخص‌های امنیتی در كل كشور و همچنین در استان فارس خوب و دارای رتبه بالایی است.
وی با بیان اینكه هیچ نهادی در كشور به اندازه ناجا مأموریت شبانه‌روزی ندارد، گفت: نیروی انتظامی با همه شئون زندگی مردم مرتبط است و این واقعاً یك نقش استثنایی است.
سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این مراسم گفت: طبق نظرسنجی‌های معتبر انجام گرفته در سال‌های اخیر، استان فارس دارای بالاترین احساس امنیت در كشور است.
وی افزود: خوشبختانه هماهنگی،‌همدلی و هم افزایی در بین نیروهای مسلح استان فارس بسیار بالا است و مردم استان از عملكرد نیروهای امنیتی و انتظامی رضایت دارند.
انتهای پیام

captcha