تربیت پلیس مکتبی؛ از مهم‌ترین وظایف عقیدتی سیاسی ناجا
کد خبر: 3721594
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

تربیت پلیس مکتبی؛ از مهم‌ترین وظایف عقیدتی سیاسی ناجا

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام والمسلمین نصیری یزدی، تربیت پلیس مکتبی و مسلمان را از وظایف عقیدتی سیاسی ناجا برشمرد و گفت: آشنایی و اشتیاق جوانان برای کسب معارف دینی از موهبات الهی برای جامعه امروزی است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، محفل انس با قرآن کریم در آموزشگاه علمی تخصصی شهید بهشتی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین نصیری یزدی، رئیس عقیدتی سیاسی آموزشگاه علمی تخصصی شهید بهشتی ناجا در این مراسم با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان برای خودسازی و تزکیه نفس و حضور پرشور جوانان این آموزشگاه و استقبال کم‌نظیر از برنامه‌های قرآنی به‌ویژه در این ماه، گفت: این مهم از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است؛ آشنایی و اشتیاق جوانان برای کسب معارف دینی از موهبات الهی برای جامعه امروزی است.
وی تربیت پلیس مکتبی و مسلمان را از وظایف عقیدتی سیاسی ناجا برشمرد و از خداوند متعال رسیدن به این هدف مهم را در این ماه مبارک خواستار شد.
همچنین در این مراسم معنوی سروان پوربافرانی، مسئول دارالقرآن آموزشگاه علمی تخصصی شهید بهشتی ناجا با اشاره به پرشورتر بودن برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان در تمام نقاط کشور، گفت: برگزاری جلسات جزء‌خوانی مصحف شریف با حضور کلیه نیروهای آموزشی و هیئت رئیسه آموزشگاه به‌صورت روزانه، برگزاری جلسات قرآن کریم یک ساعت قبل از افطار با محوریت حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم، فعالیت آموزشگاه نوین قرآنی در این ماه و در دسترس قرار داشتن سیستم‌های سخت‌افزاری مجهز به نرم‌افزارهای قرآنی از برنامه‌های مهم این دارالقران در ماه مبارک رمضان به شمار می‌رود.
وی در پایان سخنان خود به برنامه‌های جانبی و خودجوش نیروهای آموزشی از قبیل هدیه ثواب ختم قرآن به امام راحل، چندین هزار ختم صلوات برای شادی روح شهدای عزیز، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در هنگامه افطار و برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی با موضوعات مناسبتی مختلف در این ایام اشاره کرد.


حمیدرضا پوربافرانی
انتهای پیام

captcha