وقف جدید در شهرستان اردکان ثبت شد
کد خبر: 3721291
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

وقف جدید در شهرستان اردکان ثبت شد

گروه اجتماعی- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان گفت: چهارمین وقف سال جاری با نیت افطاری دانش آموزان و خانواده‌های بی‌بضاعت در این شهرستان به ثبت رسید

وقف جدید در شهرستان اردکان ثبت شد

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از روابط عمومی اوقاف اردکان، حجت الاسلام والمسلمین سیدی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان یک قطعه زمین به مساحت 1500 مترمربع وقف شد که چهارمین وقف سال ۹۷ در شهرستان اردکان بشمار می آید.

سیدی ادامه داد: ارزش تقریبی این قطعه زمین 15 میلیارد ریال است که با نیت افطاری دانش آموزان و خانواده های بی بضاعت توسط خانواده محترم کرامتی وقف شده است.

وی با اشاره به اینکه وقف می‌تواند گره‌های بی‌شماری را در جامعه باز کند، افزود: اگر نیت وقف‌های خیران نیازهای روز جامعه باشد، بی‌شک تأثیرگذاری بیشتری در جامعه خواهد داشت.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان گفت: در ادارات اوقاف بخش مشاوره وقف را داریم که خیران می‌توانند قبل از مشخص کردن نیتشان در زمینه نیازهای روز جامعه با این مشاوران مشورت و سپس نیتشان را مشخص کنند.

سیدی یادآور شد: وقف در حوزه قرآن، تبلیغ دین، ازدواج، محیط زیست و سلامت، علمی و پژوهشی از جمله نیازهای روز جامعه است که با وقف می‌توان در این زمینه‌ها گره گشایی کرد.

انتهای پیام

captcha