هر خاطره‎ای از شهید حسین همدانی ثبت می‌شود
کد خبر: 3691622
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
دبیر جشنواره ملی خاطره‌نویسی ویژه شهید حسین همدانی گفت؛

هر خاطره‎ای از شهید حسین همدانی ثبت می‌شود

گروه فرهنگی- دبیر جشنواره ملی خاطره‌نویسی ویژه شهید حسین همدانی گفت: معرفی سردار همدانی در آینده بر مبنای آثاری انجام می‌شود که به بنیاد حفظ آثار ارسال ‌شود.

به گزارش ایکنا از همدان سردار علی اصغر عزیزی دبیر جشنواره ملی خاطره‌نویسی ویژه شهید حسین همدانی امروز در اختتامیه این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره از چند ماه قبل کلید خورد و به لطف خدا امروز مراسم اختتامیه‌ برگزار شد تا هر خاطره یا یادبودی از ایشان را ثبت کنیم.
وی افزود: شرکت کنندگان از بین آحاد مردم بودند و تنها افراد نزدیک به ایشان نبودند که در این جشنواره شرکت کرده و آثار خود را برای بنیاد حفظ آثار ارسال کردند.
وی با اشاره به اینکه آثار ارسالی در هر قالبی که باشد پذیرفته می‌شود افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود مانند نامه، فایل صوتی، عکس و هر قالب دیگر را به بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس ارسال کرده تا این آثار مبنای آغاز کارهای بعدی مانند ترجمه و چاپ کتاب خاطرات حاج حسین همدانی، ساخت کلیپ و فیلم که در دستور کار قرار دارد باشد.
عزیزی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که می‌فرماید «مسائل دفاع مقدس را درست بگویید نه درشت» خاطرنشان کرد: شهید حسین همدانی خود بسیاری از خاطراتشان را به تحریر درآوردند و هدف اصلی بنیاد حفظ آثار جلوگیری از تحریف خاطرات است، ایشان علاوه بر سابقه‌ی نظامی شان در زمینه‌های مختلفی اعم از فرهنگی پیش قدم بودند، امید است روح ایشان دستگیر همه‌ ما باشد.
انتهای پیام

 

captcha