برپایی دوره‌های تخصصی قرآن و كارگاه‌های سبك زندگی ویژه معلمان مرودشت
کد خبر: 3665444
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مهرابی به ایكنا خبر داد:

برپایی دوره‌های تخصصی قرآن و كارگاه‌های سبك زندگی ویژه معلمان مرودشت

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیركل تبلیغات اسلامی فارس از برپایی دوره‌های آموزشی تخصصی قرآن كریم و كارگاه‌های سبك زندگی ویژه معلمان آموزش و پرورش مرودشت خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از برپایی دوره‌های آموزشی ویژه معلمان خبر داد و گفت: طی تقاضای مسئول دارالقرآن بخش درودزن از توابع شهرستان مرودشت 5 کارگاه یک روزه سبک زندگی و همچنین دوره‌های تخصصی ارتقا و بازآموزی ویژه مربیان قرآن کریم آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

وی افزود: طی نشستی با مسئول دارالقرآن آموزش و پرورش منطقه درودزن مقرر شد یک دوره آموزش تخصصی با عنوان ارتقا و بازآموزی مربیان قرآن با تدریس دروس روش تدریس و قرائت قرآن کریم و همچنین کارگاه‌های یک روزه سبک زندگی با حضور اساتید مطرح استان برگزار شود.

مهرابی، هدف از اجرای این طرح را تربیت کادر متخصص قرآنی در راستای آموزش صحیح قرآن عنوان کرد و گفت: برنامه ارتقا و بازآموزی شامل 20 ساعت آموزش با تدریس اساتید مرکز استان اجرا می‌شود و پس از شرکت مربیان در دوره کارآموزی، گواهینامه پایان دوره از طرف اداره امور قرآنی استان صادر خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس یادآور شد: این طرح‌ها با همکاری اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس و دارالقرآن منطقه درودزنبرگزار می‌شوند.

captcha