برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن كریم در گیلان
کد خبر: 3625100
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
حجت الاسلام علیزاده خبر داد:

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن كریم در گیلان

گروه فعالیت های قرآنی: مدیركل اوقاف گیلان گفت: مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم از تاریخ 17 لغایت 20 مردادماه در سالن همایش های مخابرات استان گیلان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده، مدیركل اوقاف و امورخیریه استان گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، از برگزاری مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن كریم خبر داد و اظهار کرد: مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم از تاریخ 17 لغایت 20 مردادماه در سالن همایش های مخابرات استان گیلان برگزار خواهد شد.
وی افزود: داوران این دوره از مسابقات در بخش خواهران، تیم 6 نفره متشکل از سه داور گیلانی و سه داور از خراسان رضوی و در بخش برادران تیم 9 نفره متشکل از هفت داور گیلانی و دو داور بین المللی از تهران هستند.
حجت الاسلام علیزاده گفت: ویژگی خاص این دوره از مسابقات در بخش خواهران این است که برای اولین بار در مرحله استانی مسابقات اوقاف و امور خیریه گیلان از سه داور ممتاز گیلانی نیز استفاده خواهد شد که این اتفاق مبارک نشانه رشد سطح علمی داوران خواهر و از طرفی بالا رفتن ظرفیت، پذیرش و درک جامعه قرآنی استان گیلان است.
captcha