فعالیت 61 مبلغ به‌مناسبت ماه مبارک رمضان در بندر انزلی
کد خبر: 3613311
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
حجت الاسلام عاشوری خبر داد:

فعالیت 61 مبلغ به‌مناسبت ماه مبارک رمضان در بندر انزلی

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر انزلی از اعزام 61 مبلغ دینی به‌مناسبت ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد مبلغ اعزامی، 23 نفر غیر مقیم و 38 نفر مقیم هستند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام کریم عاشوری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر انزلی گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و طی نیاز سنجی انجام شده از هیئت امناء مساجد شهرستان جهت اعزام روحانی، تعداد 61 نفر از مبلغان بانو و آقای مقیم و غیر مقیم به مناطق مختلف شهرستان اعزام شدند.

وی در ادامه اضافه کرد: این تعداد مبلغ از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و همچنین از طرح هجرت به شهر بندر انزلی عزیمت کردند که با پیگیری اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان به مساجد شهری و روستایی اعزام شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر انزلی بیان کرد: از این تعداد مبلغ اعزامی، 23 نفرغیر مقیم و 38 نفر مقیم هستند که به روستاهای بخش مرکزی، سنگاچین، علی آباد، حسن رود و آبکنار اعزام شدند.

این مسئول فرهنگی با تاکید بر لزوم بهره گیری مناسب از فیوضات ماه رمضان تصریح کرد: مبلغان باید از ابزارهای کارآمد و امروزی برای پاسخ به شبهات جوانان و نوجوانان و هم‌اندیشی و چشاندن شیرینی و حلاوت معنویت به آنها استفاده کنند.

captcha