برگزاری مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدای هشت سال دفاع مقدس در کرمان
کد خبر: 3603147
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

برگزاری مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدای هشت سال دفاع مقدس در کرمان

گروه سیاست و اقتصاد: مراسم تجلیل از اسوه‌های صبر و مقاومت «مادران و همسران شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس» به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر شامگاه چهارشنبه، 3 خرداد با حضور مسؤولان در کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمدرضا حسنی‌سعدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و عملیات بیت‌المقدس گفت: سوم خرداد روزی است که دشمن با خواری و زبونی ۱۹ هزار اسیر داد و هفت رده مقاومتی و دفاعی که دشمن برای حفاظت از خرمشهر گذاشته بود، بعد از ۲۱ ماه به دست رزمندگان ایران از چنگال ناپاک حزب بعث خارج شد. 
وی افزود: سوم خرداد را باید تبریک گفت چرا که ده‌ها هزار کیلومتر از خاک کشورمان از دست دشمن آزاد شد و صدام ریاکارانه فرماندهان نظامی خود را فراخواند و در مقابل خبرنگاران و رسانه‌ها مدال افتخار به گردنشان انداخت، در حالی که بعد از آن در مجلس خصوصی با عصبانیت به آنها توهین کرد. 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان بیان کرد: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، زیباترین روز و طلایی‌ترین برگ تاریخ دفاع مقدس است. 
یادآور می‌شود، در این مراسم از کتاب «اطلس لشکر ۴۱ ثارالله، جاده‌های ناهموار امامزاده و تا مرز کوشک» رونمایی شد.
captcha