آموزش اقتصاد مقاومتی به جهادگران در قالب همایش «رسم هجرت»
کد خبر: 3595086
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
مهدی محمدی خبر داد:

آموزش اقتصاد مقاومتی به جهادگران در قالب همایش «رسم هجرت»

گروه اقتصاد: مسئول مرکز مطالعات و حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی از آموزش مسائل مربوط به اقتصاد مقاومتی به جهادگران، توسط اساتید اقتصادی، در قالب همایش «رسم هجرت» خبر داد.

مهدی محمدی، مسئول مرکز مطالعات و حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: هفته آینده، مصادف با 17 اردیبهشت، مصادف با سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است و در این ایام و پیش از آغاز اردوهای جهادی، همایش «رسم هجرت» از سوی بسیج سازندگی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: همایش «رسم هجرت»، هرساله قبل از آغاز اردوهای جهادی و همایش «شکوه هجرت»، هرساله بعد از اردوهای جهادی سازمان بسیج سازندگی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال نشود/.//آموزش اقتصاد مقاومتی به جهادگران در قالب همایش «رسم هجرت»
محمدی یادآور شد: در خلال برگزاری این همایش، به جهادگران، آموزش‌های لازم در زمینه اقتصاد مقاومتی داده می‌شود که این آموزش‌ها توسط اساتید اقتصادی کشور صورت می‌گیرد.
مسئول مرکز مطالعات و حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی، اظهار کرد: علاوه بر این، مواردی همانند افتتاح پروژه‌ها، افتتاح خانه‌های ساخته شده در مناطق محروم، افتتاح پروژه‌های آ‌ب‌رسانی و مسائلی از این قبیل را در دستور کار داریم.
captcha