رسانه‌های دیجیتال و مکتوب در تشویق مردم برای حضور در انتخابات نقش ویژه‌ای دارند
کد خبر: 3593357
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
بهاری:

رسانه‌های دیجیتال و مکتوب در تشویق مردم برای حضور در انتخابات نقش ویژه‌ای دارند

گروه اجتماعی: عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: رسانه‌های دیجیتال و مکتوب هر کدام به سهم خود می‌توانند بزرگترین نقش را در تشویق مردم برای حضور در انتخابات ایفا نمایند.

بهنام بهاری عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل گفت: ر سانه‌های دیجیتال و مکتوب هر کدام به سهم خود می‌توانند بزرگترین نقش را در تشویق مردم برای حضور در انتخابات ایفا نمایند.
وی افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر استفاده مردم از رسانه‌ها نسبت به قبل افزایش یافته است، لذا جریان‌سازی رسانه‌ای که در جهان کارساز است و دشمن نیز از آن استفاده می‌کند، چرا دوستان به نفع نظام استفاده نکنند؟
بهاری با تاکید بر اینکه حتما باید بدون تامل، حضور حداکثری و انتخاب اصلح توسط رسانه‌ها شدت پیدا کند، تصریح کرد: در این میان رسانه‌ها و کاندیداها بایستی به اصول اخلاقی پایبند باشند و به این اصل بیندیشند که هر چه بر خود می‌پسندی بر دیگران هم بپسند و هر چه بر خود نمی‌پسندی بر دیگران هم مپسند.
مدیر گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با بیان اینکه این اصل اخلاقی سفارش امام علی(ع) برای تمام نسل‌هاست، اضافه کرد: همه بویژه کاندیداها باید برنامه‌های خود را بیان نمایند؛ چراکه حربه انسان ضعیف تخریب است.

captcha