خدمت‌رسانی 300 بسیجی طی ایام نوروز در قالب اردوهای جهادی
کد خبر: 3586410
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

خدمت‌رسانی 300 بسیجی طی ایام نوروز در قالب اردوهای جهادی

گروه معارف: 300 بسیجی در قالب گروه جهادی قرارگاه رضویون در ایام نوروز به مناطق سیل‌زده خدمت‌رسانی کردند.

عماد کاشانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی اظهار کرد: 300 بسیجی در ایام نوروز به بیش از 70 درصد جمعیت روستای سیل زده دوغارون خدمت‌رسانی کردند.
وی گفت: بسیجیان دانشگاه‌ها و محلات خراسان رضوی در قالب گروه جهادی قرارگاه رضویون، از پنجم فروردین ماه سال جاری، به مدت 10 روز در روستای دوغارون واقع در شهرستان تایباد به بازسازی و احیای منازل سیل زده پرداختند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد عنوان کرد: فعالیت بیشتر بسیجیان در این اردو در حوزه عمران و آبادانی، دیوا‌رکشی و بازسازی خانه‌ها بوده و در حال حاضر تمام ساکنان این روستا صاحب منزل شده‌اند.
کاشانی، اولویت بسیج دانشجویی را محرومیت‌زدایی عنوان کرد و افزود: از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی خدمت به حاشیه‌نشینان شهر مشهد در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و آموزشی است که در روزهای 17 و 18 فروردین‌ماه انجام می‌شود. 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اشاره به اینکه خدمت به محرومین و محرومیت‌زدایی از اهداف اردوهای جهادی است، ادامه داد: این انقلاب عظیم را محرومین رقم زدند و وارثان حقیقی انقلاب نیز آنان هستند.
captcha