گلباران 327 گلزار شهدا در یزد/ برگزاری 22 یادواره در سطح استان
کد خبر: 3567789
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

گلباران 327 گلزار شهدا در یزد/ برگزاری 22 یادواره در سطح استان

گروه فرهنگی: مسئول کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان یزد از گلباران 327 گلزار شهدا به‌مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: همچنین 22 یادواره شهدا در سطح استان برگزار خواهد شد.

احمد ابراهیمی، مسئول کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد اظهار کرد: 30 برنامه به صورت خاص در ایام الله دهه فجر 95 توسط این کمیته برنامه‌ریزی و اجرایی خواهد شد.
ابراهیمی افزود: از عمده ترین عنوان این برنامه ها برگزاری 22 یادواره شهدا در سطح استان یزد است و همچنین یادواره شهدای انقلاب در 14 بهمن ماه در مسجد حظیره برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد:  بارگذاری زندگی نامه شهدای انقلاب در فضای مجازی، گلباران قبور شهدا با عنوان میهمانی لاله ها در سطح استان یزد و دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا دز ایام الله دهه فجر از دیگر برنامه های این ستاد است.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد گفت: عملیات اجرایی 14 بارگاه و گلزار شهدا در استان به اتمام رسیده و در دهه فجر 95 تکمیل خواهد شد، همچنین رونمایی از کتاب خاطرات رزمندگان و کتاب ایثار و شهادت و تجلیل از جانبازان، از دیگر برنامه های کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان یزد است.
وی تصریح کرد: اولین پنجشنبه دهه فجر برنامه میهمانی لاله ها در 327 گلزار شهدای استان انجام می شود که از عموم مردم دارالعباده برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می آید.  
captcha