اعلام برنامه‌های اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان در دهه فجر
کد خبر: 3565129
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰

اعلام برنامه‌های اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان در دهه فجر

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان، ویژه برنامه‌های این اتحادیه را به مناسبت دهه فجر اعلام کرد.

مسعود ابوطالبی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، با اشاره به ویژه برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: به همین مناسبت، مسابقه حفظ سوره فجر برگزار می‌شود و تمامی مؤسسات عضو اتحادیه تا 20 بهمن فرصت دارند تا این مسابقه را میان اعضای خود برگزار و برگزیدگان را معرفی کنند.
وی افزود: اگر تعداد افراد معرفی شده زیاد باشد، در اتحادیه استان یک بار دیگر این مسابقه برگزار می‌شود تا شرکت‌کنندگان غربال شوند؛ در غیر این صورت، یعنی اگر این تعداد زیاد نبود، ما افراد برگزیده مؤسسات را مستقیما به اتحادیه کشوری معرفی می‌کنیم که به 150 نفر در سراسر کشور به قید قرعه جوایز بسیار نفیسی تعلق خواهد گرفت.
ابوطالبی ادامه داد: همچنین در دهه فجر، چندین محفل قرآنی در شهر اصفهان و شهرستان‌های استان برگزار می‌شود که پس از قطعی شدن رایزنی‌ها طی روزهای آینده، زمان و مکان برگزاری این محافل اعلام خواهد شد.
مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان، حضور در گلستان شهدا در روز 12 بهمن و نیز دیدار با خانواده‌های شهدا و حضور در منزل آنان را از دیگر برنامه‌های این اتحادیه به مناسبت دهه فجر اعلام کرد.

captcha