مشاركت 800 دانشجو معلم فارس در طرح «بینش مطهر»
کد خبر: 3562508
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
نظری خبر داد:

مشاركت 800 دانشجو معلم فارس در طرح «بینش مطهر»

گروه اجتماعی: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: در سال تحصیلی جاری بیش از 800 دانشجو معلم از دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر استان فارس در طرح بینش مطهر شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، محمد نظری، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس امروز، 25 دی‌ماه با اشاره به اجرای طرح «بینش مطهر» در این استان گفت: با توجه به جایگاه رفیع دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک دانشگاه مولد و لزوم تقویت فکری ـ تربیتی دانشجو معلمان به عنوان فرهنگ‌سازان عمومی جامعه طرح بینش مطهر همزمان با شروع سال تحصیلی در دانشگاه‌های استان اجرا شد.
وی افزود: اجرای این طرح در دانشگاه فرهنگیان سنت حسنه‌ای  برای تربیت معلمانی متعهد و مومن به معارف ناب اسلامی در سطح آموزش و پرورش است.
نظری اظهار كرد: در راستای اجرای این طرح، در سال جاری بیش از 800 دانشجو معلم از دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر استان، ضمن دریافت کتب این طرح، در قالب گروه‌های 5 تا 10 نفره به مدت یک ساعت و نیم در هفته به مطالعه و مباحثه بخشی از کتاب‌ها پرداخته و در آزمون پایانی نیز شرکت می‌كنند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه سطح یک و دو این طرح شامل 20 کتاب است که در مدت 4 سال اجرا خواهد شد، گفت: حضور پر نشاط دانشجویان در جلسات مباحثه که نشان از علاقه و انگیزه این عزیزان به یادگیری اندیشه‌های ناب اسلامی است از زیبایی‌های اجرای این طرح با برکت است.
captcha