حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، پاسداشت تفکر شهداست
کد خبر: 3560547
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹

حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، پاسداشت تفکر شهداست

گروه اجتماعی: امام جمعه شهرستان زاهدان گفت: حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در حقیقت حفظ تفکر و آرمان شهداست و کسانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند، باید متوجه این رسالت سنگین باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان، 18 دی‌ماه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، گفت: حفظ آثار و نشر ارزش‌های شهید و شهادت یک تکلیف است، زیرا هرچه داریم از جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان داریم.
امام جمعه شهرستان زاهدان بیان کرد: فرهنگ شهادت بزرگترین سرمایه است؛ نباید این سرمایه را از دست بدهیم. همه عزت و اقتدار و آبروی ما، در گرو این سرمایه بزرگ است.
وی ادامه داد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید کسانی را که فی سبیل الله به شهادت می‌رسند، مرده نپندارید، بلکه زنده هستند و نزد پروردگارشان رزق و روزی دارند.
آیت‌الله سلیمانی بیان کرد: خون شهدا همواره در جوشش است و راه و آرمانشان، پر از رهرو؛ بنابراین باید این بزرگواران را به جامعه معرفی کرد و از طرفی مراقب باشیم عده‌ای نام و آرمان ایشان را به نفع خودشان مصادره نکنند.
وی اظهار کرد: باید جلوی قربانی شدن خون شهدا را از سوی افرادی که با غرض پا در راه شهدا می‌گذارند و فقط به فکر منافع شخصی خود هستند گرفت.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در حقیقت حفظ تفکر و آرمان شهداست و کسانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند، باید متوجه این رسالت سنگین باشند.
captcha