میدان ارم شیراز، میعادگاه دانش‌آموزان در روز مبارزه با استكبار جهانی است
کد خبر: 3543014
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
نظری:

میدان ارم شیراز، میعادگاه دانش‌آموزان در روز مبارزه با استكبار جهانی است

گروه اجتماعی: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس از برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در این استان خبر داد و گفت: این آیین در شیراز ساعت 9 صبح در میدان ارم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، محمد نظری، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس امروز، 12 آبان در ارتباط مستقیم با برنامه زنده رادیویی «صدای معلم»  در شیراز گفت: همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی یوم‌الله 13  آبان با حضور پر شور دانش‌آموزان و  سایر اقشار مختلف جامعه در  سراسر استان برگزار می‌شود كه این آیین در شیراز ساعت 9 صبح در میدان ارم برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به تعطیلی مدارس در روز پنج شنبه و همزمانی آن با روز دانش‌آموز گفت: به همین دلیل آیین زنگ استکبارستیزی  و  روز دانش‌آموز همزمان با سراسر کشور امرو در  8 هزار مدرسه فارس نواخته شد.
نظری گفت: 13  آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، بستر مناسبی است تا دانش‌آموزان با بهره‌گیری از این موقعیت نسبت به معرفی توانمندی‌های خود اقدام کنند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس اظهار كرد: با توجه به نزدیکی هفته بسیج دانش‌آموزی و روز دانش‌آموز در آبان‌ماه، برنامه‌های متنوعی در این مدت برای بیش از 800 هزار دانش‌آموز فارس پیش‌بینی و اجرا شده است.
صدور بیانیه مشترک تشکل‌های دانش‌آموزی، غبارروبی و نثار گل به مزار شهدای دانش‌آموز توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان در سراسر استان، برگزاری گفتمان‌های سیاسی و بصیرتی با حضور شخصیت‌های  مذهبی و سیاسی در مدارس فارس و اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی در قالب برنامه راهیان نور از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در مدارس فارس بود كه نظری به آن‌ها اشاره كرد.
captcha