توزیع 12 هزار دست لباس، ویژه همایش«شیرخوارگان حسینی» استان مرکزی
کد خبر: 3535219
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲

توزیع 12 هزار دست لباس، ویژه همایش«شیرخوارگان حسینی» استان مرکزی

گروه اجتماعی: دهمین همایش «شیرخوارگان حسینی» در 40 نقطه از استان مرکزی برگزار می‌شود و در همین راستا 12 هزار دست لباس ویژه کودکان حاضر در این همایش توزیع خواهد شد.

به‌ گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، دهمین همایش «شیرخوارگان حسینی» در 40 نقطه استان مرکزی برپا می‌شود.
سید حسین طباطبایی، مسئول دبیرخانه همایش شیرخوارگان حسینی در استان مرکزی در رابطه با نحوه برگزاری این همایش به خبرنگار ایکنا گفت: دهمین همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی با حضور مادران و پدرانی که نوزادان خود را به یاد شش‌ماهه امام حسین(ع) در آغوش می‌گیرند برگزار می‌شود.
وی از اهدای لباس به نوزادان کمتر از شش‌ماه در سراسر استان خبر داد و گفت: دوخت لباس‌ها و توزیع آن در سراسر استان آغاز شده و تاکنون بیش از 5هزار لباس توزیع شده است، متقاضیان برای دریافت لباس می‌توانند با در دست داشتن شناسنامه کودک خود به حسینیه اعظم حضرت علی‌اصغر(ع) مراجعه کنند.
طباطبایی ادامه داد: سال گذشته 10هزار لباس بین درخواست‌کنندگان اراک توزیع شده که امسال این رقم به 12هزار دست لباس خواهد رسید.
وی تصریح کرد: دهمین همایش شیرخوارگان حسینی با حضور دلدادگان و شیفتگان سیدالشهداء(ع) و یاران با وفای آن حضرت در 40 نقطه از استان مرکزی برپا می‌شود، در اراک نیز صبح روز جمعه، 16 مهرماه همزمان با سراسر کشور این همایش با حضور حجت‌الاسلام بیگدلی، سخنران حرم مطهر رضوی و حضرت معصومه(س( در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار خواهد شد.
طباطبایی در پایان اظهار کرد: تلاوت قرآن توسط قاری کودک، سخنرانی توسط کودکان، قرائت نذرنامه باعنوان «یاصاحب‌الزمان(عج) فرزندم را نذر قیام یاری تو می‌کنم، آن را برای فردای بهتر برگزین»، مداحی توسط کربلایی فرهاد نجفی، حاج یاسر مسافر، حاج مسعود زمانی مداح بیت رهبری و حاج مصطفی تاجیانی برنامه‌های جانبی دهمین همایش شیرخوارگان حسینی هستند.
captcha