اعزام 10 مبلغ به‌منظور تبیین ابعاد فرهنگی و سیاسی دهه ولایت به صحنه
کد خبر: 3531348
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

اعزام 10 مبلغ به‌منظور تبیین ابعاد فرهنگی و سیاسی دهه ولایت به صحنه

گروه اجتماعی: 8 مبلغ مستقر و 2 مبلغ بومی صحنه با برگزاری برنامه‌های فرهنگی در طول دهه امامت و ولایت در مساجد شهر صحنه و روستاهای مراکز هفتگانه بخش‌های مرکزی این شهرستان فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، در طول دهه امامت و ولایت باحضور مبلغین اعزامی به صحنه برنامه‌هایی از جمله برگزاری 4 جلسه بصریت افزایی با موضوع ولایت، برپایی محافل جشن ولایت در هیئت‌های دانش‌آموزی و 20 مسجد و هیئت‌های مذهبی، موسسات قرآن، تشکل‌های مردمی(اصناف و بازاریان) و کانون‌های فرهنگی مساجد این شهرستان، انجام شده است.
سخنرانی ائمه جماعات، مولودی خوانی، اجرای مسابقات غیرحضوری زندگانی امام علی(ع)، برپایی محافل جشن در هیئت فاطمیون صحنه، تبیین ابعاد مختلف مقام ولایت به همت مبلغان طرح هجرت مستقر و ائمه جماعات شهر و روستا، همچنین برپایی جشن‌های دهه ولایت در 2 شهر، 2 بخش، 7 دهستان و 80 روستا از دیگر برنامه‌های اجرایی در طول این دهه در صحنه بوده است.
ویژه برنامه‌های مذکور با مشارکت 25 هیئت مذهبی صحنه، 12 هیئت مذهبی در شهر و 13 هیئت در روستاهای تابعه این شهرستان برگزار شده است.
همچنین 8 مبلغ مستقر و پاره وقت و خود استقرار و 2 مبلغ بومی شهرستان با برگزاری برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و مذهبی در طول دهه ولایت در مساجد شهرهای صحنه و روستاهای مراکز دهستان‌های هفتگانه بخش‌ مرکزی این شهرستان درحال فعالیت هستند.
یادآور می‌شود، ویژه برنامه‌های دهه ولایت با همکاری کانون مداحان و شاعران آیینی، مسئولان کانون‌های فرهنگی - تبلیغی مساجد، مراکز و موسسات قرآنی، انجمن‌های اسلامی ادارات، نهادها، اصناف و بازاریان و تشکل‌های دینی مردم نهاد شهرستان صحنه برگزار می‌شود.
captcha