مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3515902
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
گرجی:

مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی اوقاف چهارمحال و بختیاری از برگزاری مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن در تابستان 95 در چهارمحال و بختیاری خبرداد.

حجت‌الاسلام و المسلمین یونس گرجی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن کریم(ایکنا) از چهارمحال  و بختیاری، از برگزاری مرحله استانی  مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه در تابستان 95 خبر داد.
گرجی گفت: مرحله شهرستانی این مسابقات در ده رشته در  اردیبهشت و خرداد 1395 با حضور 700 شرکت‌کننده برگزار شد و نفرات  برتر در هر رشته به مرحله استانی راه پیدا کردند.
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان ادامه داد: در رشته معارف تعداد 55 نفر به مرحله استانی راه پیدا کرده‌اند و آزمون مرحله استانی این رشته 15 مردادماه به صورت هماهنگ با سراسر کشور به صورت کتبی در استان برگزار می‌شود و افزود: منبع این آزمون، سوره‌های مبارکه یونس و هود از تفسیر نمونه حضرت آیت‌الله مکارم است.
گرجی عنوان کرد: زمان برگزاری مرحله استانی در سایر رشته‌ها 11 شهریور خواهد بود و نفرات برتر در هر رشته به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

captcha