تجلیل از خانواده 4 شهید قرآنی
کد خبر: 3498371
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
شب گذشته صورت گرفت؛

تجلیل از خانواده 4 شهید قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: طی مراسمی روز گذشته، 26 اردیبهشت‌ماه در حاشیه سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن از خانواده چهار شهید قرآنی تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، اندکی پس از آغاز رقابت‌های چهارمین روز از سی وسومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران صندلی‌های میهمانان ویژه با حضور مادران، پدران و خواهران شهدایی پر می‌شد که قرار بود طی این روز از آنها تجلیل و تکریم شود.
حضور مادری که خمیده و با واکر به سالن مسابقات آمده بود نظرم را به خود جلب کرد، هنگامی که از این مادر دعوت شد تا در جایگاه میهمانان ویژه قرار گیرد، حدس زدم که باید یکی از مادران شهدا باشد، در کنار این مادر شهید همسرش با لباسی به رنگ خاکی نظامی نشسته بود، پدری که به سختی راه می‌رفت و برای راه رفتنش از یکی از بستگانش کمک می‌گرفت. آنها پدر و مادر شهیدان  حسین، ناصر و منصور اسماعیلی بودند که حتی دو فرزند دیگر آنها به نام‌های حسن و صفر از جانبازان و جاماندگان دوران دفاع مقدس هستند.
تجلیل از خانواده 4 شهید قرآنی
کم کم این ردیف از خانواده شهیدان جواد و عباس سلیمانی و صادق و فخرالدین مهدی برزی که قرار بود طی این مراسم از آنها تکریم شوند، پر شد.
 سپس از مادر شهید مدافع حرم حسین امیدواری تجلیل شد. همچنین همسر شهید هسته‌ای مسعود علی محمدی، نخستین دانشمند برجسته هسته‌ای کشور نیز در سالن حضور داشت.
تجلیل از خانواده 4 شهید قرآنی
طی این مراسم که با حضور حجج‌اسلام علی محمدی، نماینده ولی‌ فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، محمدجواد حاج علی‌اکبری، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد و رحیم قریانی، رئیس مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی با اهدای لوح سپاس و هدایایی از خانواده‌های آنها تکریم به عمل آمد.
یادآور می‌شود، سی وسومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران از 22 تا 28 اردیبهشت‌ماه از ساعت 16 تا 22 در مصلای امام خمینی(ره) پذیرای عموم قرآن‌دوستان است. 
captcha