پیام تسلیت حجت‌الاسلام شهیدی در پی درگذشت مادر شهیدان «خادم الرضا»
کد خبر: 3495004
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

پیام تسلیت حجت‌الاسلام شهیدی در پی درگذشت مادر شهیدان «خادم الرضا»

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان « علیرضا و احمدرضا خادم الرضا » را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان «علیرضا و احمدرضا خادم‌الرضا» را تسلیت گفت.
متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی به این شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر «خادم الرضا»
سلامٌ علیکم
مادران شهدا؛ روایت رشادت سالار شهیدان را لالایی فرزندان خود کردند و اشک در عزای حسینی را با روح و جان آنان آمیختند. رجعت ملکوتی بانویی از قافله صبر زینب (سلام الله علیها)، مرحومه مغفوره «حاجیه خانم بتول کریمی نژاد تبار» مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر «علیرضا و احمدرضا خادم‌الرضا» لقاء به رحمت موعود ازلی است.
ضمن عرض تسلیت به آن خانواده محترم، امیدوارم که پروردگار متعال ایشان را در زمره جرعه نوشان کوثر نبی، منعمان سفره صبر زینبی و از همنشینان صلحا و شهدا مقرر فرماید.
از درگاه خدای رحمان؛ برای بازماندگان صبر جمیل و تسلی خاطر مسألت دارم.
سید محمد علی شهیدی
لازم به ذکر است علیرضا و احمدرضا خادم الرضا فرزندان بسیجی این مادر صبور به ترتیب در 7 فروردین ماه 1361 در منطقه شوش و 19 اسفند ماه 1361 در منطقه چنانه به شهادت رسیدند.
یادآور می‌شود، سه‌شنبه، 14 ردیبهشت‌ماه در سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)حاجیه خانم بتول کریمی نژاد تبار، مادر شهیدان علیرضا و احمدرضا خادم‌الرضا در سن 93 سالگی به فرزندان شهیدش پیوست. پیکر مطهر این مادر شهیدان صبح، چهارشنبه، ۱۵ ارديبهشت ماه با حضور عابدین عابدی‌مقدم، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، آل نبی رئیس بنیاد منطقه سه مشهد مقدس و خانواده شهدا و ایثارگران و آحاد مردم تشییع و پس از طواف در حرم مطهر امام رضا(ع) در بقعه خواجه ربیع مشهد مقدس آرام گرفت.
captcha