برگزاری جشن عید بزرگ مبعث در حرم رضوی
کد خبر: 3493872
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

برگزاری جشن عید بزرگ مبعث در حرم رضوی

گروه اجتماعی: حرم مطهر رضوی با فرارسیدن بوی عطر مبعث رسول اکرم(ص) میزبان جشن زمینیان و آسمانیان دوستداران پیامبر جود و رحمت(ص) خواهد بود.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) از خراسان‌رضوی، به مناسبت سالروز مبعث پیامبر آور صلح و عدالت حضرت محمد(ص) مراسم جشن و سروری با حضور سخنرانان و مداحان برجسته اهل بیت(ع) در رواق بزرگ امام خمینی(ص) حرم رضوی برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، حرم مطهر رضوی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 15 و 16 اردیبهشت‌ماه ساعت 20:15 تا 22 میزبان سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی میر باقری،استاد حوزه و دانشگاه به همراه مدیحه سرایی مداحان اهل بیت(ع) خواهد بود.
همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان و مدیر گروه شیعه شناسی جامعه‌المصطفی(ص) العالمیه پنچ شنبه 16 اردیبهشت ماه ساعت 10 تا 12 به ایراد سخنرانی می‌پردازد و همچنین این مراسم به همراه مدیحه‌سرایی سیدجواد ماهرخسار و احمد واعظی اجرا می‌شود.
یادآور می‌شود، صوت مراسم مبعث رسول اکرم(ص) به صورت سراسری در اماکن متبرکه پخش خواهد شد تا در این ایام خجسته تمام دوستداران پیامبر مهربانی‌ها به فیض این مراسم برسند.
captcha