شماره جدید نشریه «پرسمان» منتشر شد
کد خبر: 3490483
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
با انتشار مقاله‌های قرآنی؛

شماره جدید نشریه «پرسمان» منتشر شد

گروه دانشگاه: شماره 155-154 نشریه پرسمان با مقاله‌هایی درباره دلایل جامعیت قرآن، بررسی پروژه نفوذ غرب در ایران و بررسی مسئله تاریخی «نفوذ» از ابتدای انقلاب اسلامی، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، شماره 155-154 نشریه پرسمان با مطالب ذیل آغاز می‌شود: صداقت و امانت؛ من و بوسه بر قصر بلند قرآن؟؛  جامعیت قرآن چه دلایلی دارد؟؛ خودباوری، سرمایه‌ای پرسود؛ ماهیگیری از آب گل آلود داعش و فقط یک سؤال جدی داشته باشید.
در ادامه پرسمان با پرونده «کمین‏گاه گرگ‏ها» که پرونده‌ای در باب «پروژه نفوذ غرب در ایران» است میزبان خوانندگان فرهیخته خود است در این پرونده می‌خوانیم: بازخوانی بیانات مقام معظم رهبری درباره نفوذ؛  نفوذ رسانه‌ای، چیستی و چگونگی؛ پشت پرده چه خبر است؟؛  گرگ‌ها در کمین نشسته‌اند؛ نوشیدن جام زهر در فضای نفوذ؛ نفوذ با عینک‌های جادویی؛ جریان‌شناسی نفوذ در انقلاب اسلامی؛ چگونه مجری نقشه‌های بیگانگان نباشیم؛ نفوذ در فراز و فرود قاره‌ها؛ بصیرت، دژی در برابر نفوذ.
سپس پرسمان در پرونده «خیلی شوخ، خیلی جدی» نگاهی تحلیلی به فضای مجازی و شبکه‏های اجتماعی با عناوین ذیل می‌پردازد: شبکه‌های اجتماعی، از همدم تا همکار؛ سبک زندگی جوانان در عصر شبکه‌های اجتماعی؛ این جا همه هستند!؛ تارهای عنکبوت؛  عضویت در شبکه‌های اجتماعی، آری یا نه؟؛ همسر و همسفر هپروتی؛ سرقت آنلاین؛ از مجاز تا حقیقت در فضای مجازی؛ احکام موسیقی و جشن‌ها.
علاقه‌مندان برای تهیه این نشریه می‌توانند علاوه بر تماس تلفنی با شماره 02532110355، از طریق پایگاه اینترنتی porsemanmag.ir، فایل متنی و pdf نشریه را به‌طور رایگان دریافت كنند.
یادآور می‌شود، نشریه پرسمان به صاحب امتیازی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و سردبیری محمدعلی لیالی، از سوی معاونت آموزشی و پژوهشی استادان و دروس معارف اسلامی، در 48 صفحه رنگی منتشر می‌شود.
captcha