برگزاری رزمایش کربلای 5 در حاشیه کنگره ملی شهدای گیلان
کد خبر: 3483209
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

برگزاری رزمایش کربلای 5 در حاشیه کنگره ملی شهدای گیلان

گروه اجتماعی:‌ دبیر کمیته رزمایش و عملیات ستاد کنگره شهدای گیلان از اجرای رزمایش کربلای 5 در حاشیه برگزاری کنگره مذکور خبر داد و افزود: این رزمایش به مدت پنج شب از 11 لغایت 15 اردیبهشت در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، بهروز دولتی، دبیر کمیته رزمایش و عملیات ستاد نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان امروز، 24 اسفند در نشست با اصحاب رسانه، با بیان اینکه اعضای کمیته رزمایش و عملیات را نیروهای مسلح تشکیل می دهند، اظهار کرد: نیروی زمینی و دریایی ارتش، نیروی زمینی و دریایی سپاه، نیروی انتظامی و گروه های مردم‌نهاد از اعضای این کمیته هستند.
وی از اجرای برنامه‌های فرهنگی و نظامی در 14 میدان از شهرستان رشت همزمان با برگزاری نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان خبر داد و افزود: میدان شهدای ذهاب، سبزه میدان، میدان سپاه پاسداران، میدان امام حسین(ع)، میدان شهید انصاری، میدان ولیعصر(عج)، میدان انتظام، میدان گیل، فلکه نیروی دریایی، میدان مصلا، چهارراه گلسار، میدان فرهنگ و میدان جهاد از جمله میادین مهم شهرستان رشت است که از 2 اردیبهشت لغایت 12 اردیبهشت 95 تجهیزات نظامی توسط این کمیته در آنجا مستقر خواهد شد.
دبیر کمیته رزمایش و عملیات نخستین کنگره ملی شهدای گیلان با بیان اینکه یک غرفه کمیته فرهنگی در بحث ماکت عملیات نصر 4 است که گیلانی ها در این عملیات نقش‌آفرینی کردند و در مقیاس نظامی پیاده می شود، یادآور شد: برگزاری نمایشگاه رزمی در مرکز نمایشگاه کمیته فرهنگی با استقرار تجهیزات سبک و سنگین را برگزار خواهیم کرد.
دولتی از اجرای رزمایش کربلای 5 در حاشیه برگزاری نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان خبر داد و افزود: این رزمایش به مدت پنج شب از 11 لغایت 15 اردیبهشت در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار می‌شود.
وی در پایان با بیان اینکه وداع مادران شهید با رزمندگان و در نهایت اجرای رزمایش را در دستور کار داریم، ابراز کرد: فضا را برای ورود 5 هزار نفر طراحی خواهیم کرد و این قسمت کار بیشتر برای جوانان لذت‌بخش است.

captcha