بسیج عامل تداوم انقلاب است
کد خبر: 3454834
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۳

بسیج عامل تداوم انقلاب است

گروه اجتماعی: امام‌‌جمعه بافت گفت: بسیج به‌عنوان بزرگ‌ترین نهاد ارزشمند و عامل تداوم انقلاب است، بسیج قبل از اینکه یک جریان و یک تشکیلات اجتماعی باشد یک تفکر است که باید بر تمام نیروهای فعال ما حاکم باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مهدی‌زاده، امام‌‌جمعه بافت در خطبه‌های نماز جمعه بافت گفت: در آستانه اربعین سیدالشهدا(ع)، همایش پیاده‌روی به سمت کربلای معلی بزرگ‌ترین جنبش اجتماعی و بیداری است که بزرگ‌ترین پیام آن استکبارستیزی است.
وی با بیان اینکه این حرکت برگرفته از ورود کاروان اسرا از شام به کربلا است، بیان کرد: استکبار سال 61 قصد داشت با فرستادن اسرا به مدینه جریان کربلا را تمام‌شده قلمداد کند، اما اسرا با حرکت خود به کربلا نشان دادند که کربلا به‌عنوان یک جریان انقلابی دگرگون‌ساز و نابودکننده تمام جریان ظلم و استکبار در تمام زمان‌ها است.
مهدی‌زاده ضمن گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: بسیج به‌عنوان بزرگ‌ترین نهاد ارزشمند و عامل تداوم انقلاب است، بسیج قبل از اینکه یک جریان و یک تشکیلات اجتماعی باشد یک تفکر است که باید بر تمام نیروهای فعال ما حاکم باشد.
وی عنوان کرد: تفکر بسیجی دو اصل دارد، اصل اول اخلاص که جز خدا هیچ‌چیز را در نظر نمی‌گیرد و دوم مقاومت مرزنشناس که همه وجودش را برای تداوم انقلاب بدهد و این دو اصل باید با دو شناخت دشمن و امام‌شناسی و رهبرشناسی همراه باشد.
امام‌جمعه بافت تصریح کرد: تمام شیطنت دشمن و استکبار جهانی و بعضی جریانات سیاسی در داخل کشور که ورشکسته‌ هستند و حیات سیاسی خود را از دست ‌داده‌اند به‌دنبال از بین بردن این دو شناخت هستند.

captcha