دیدار مدیرعامل اتحادیه مؤسسات کشور با رئیس مجلس اعلای عراق
کد خبر: 3449084
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱

دیدار مدیرعامل اتحادیه مؤسسات کشور با رئیس مجلس اعلای عراق

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: حجت‌الاسلام کوششی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور با سیدعمار حکیم، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق دیدار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین کوششی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: اعضای هیئت مدیره اتحادیه به همراه مدیران عامل اتحادیه‌ها طی حضور در کربلای معلی با سیدعمار حکیم، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق دیدار و گفت‌وگو کردند.

وی با اشاره به اینکه طی این جلسه ظرفیت‌های قرآنی جمهوری اسلامی در بخش مردمی تبیین شد، ادامه داد: همچنین در این جلسه توفیقات جمهوری اسلامی در زمینه تربیت فعالان قرآنی و گسترش فعالیت‌های قرآنی بین مردم و توانمندی موجود در این موضوع تبیین شد.

کوششی اظهار کرد: همچنین آمادگی نسبت به هر نوع همکاری جهت انتقال تجارب قرآنی به کشور عراق مورد تأکید قرار گرفت و بر تعامل فی مابین مؤسسات تحت نظارت سیدعمار حکیم و مؤسسات توانمند تحت نظارت اتحادیه تصریح شد.

وی عنوان شد: مقرر شد که طی تفاهم نامه‌ای که در سفر ایشان به ایران انجام می‌شود این تعاملات اجرایی شود و سیدعمار حکیم عوامل موفقیت فعالیت قرآنی در ایران را تبعیت و اتصالیاین فعالیت‌ها به مقام معظم رهبری ذکر کرد.

در این جلسه سیدعمار حکیم هم ضمن ابراز خوشحالی از اینکه جمهوری اسلامی در شبکه عظیم قرآن و مردمی بر الگودهی اتحادیه به مجموعه‌های قرآنی عراق تأکید کرد و گفت: در واقع فعالیت‌های قرآنی تحت لوای مقام معظم رهبری انجام می‌شود.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق قرآن را نقطه اتصال وحدت شیعیان و مسلمانان بیان کرد و محوریت رهبر معظم انقلاب را در عالم تشیع یک نقطه عطف بیان کرد.

captcha