آثار مکتوب فرهنگی، هنری مرتبط با امام سجاد(ع) رونمایی شد
کد خبر: 3444709
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
در اختتامیه کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع)؛

آثار مکتوب فرهنگی، هنری مرتبط با امام سجاد(ع) رونمایی شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: آثار مکتوب فرهنگی و هنری مرتبط با امام سجاد(ع) در مراسم اختتامیه پنجمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، مراسم رونمایی از آثار مکتوب فرهنگی و هنری مرتبط با امام سجاد(ع) با حضور آیت‌الله نعیم‌آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام‌جمعه بندرعباس، علی علامه‌زاده، دبیر پنجمین کنگره، بهروز اکرمی، معاون سیاسی، امنیتی استاندار هرمزگان، علیرضا درویش‌نژاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سید‌عبدالباعث قتالی، امام‌جمعه اهل سنت بندرعباس در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران در بندرعباس برگزار شد.
در این مراسم، از پنج اثر شامل کتاب «معلم درس محبت» اثر آیت‌الله محمدعلی جاودان، «سجاده خورشید 3 و 4» منتخب مقالات و سخنرانی‌های کنگره‌های سوم و چهارم، کتاب مجموعه اشعار سوگواره ملی شعر سجده‌های امام سجاد(ع) با عنوان «سجده کن تا بهار سجده کند» کاری از استان کهگیلویه و بویر احمد، کتابچه مکارم اخلاق و پوستر صلوات خاصه امام سجاد(ع) اثر ابوالفضل خزاعی رونمایی شد.
کتاب شعر کودک و نوجوان با موضوع امام سجاد(ع) اثر حجت الاسلام پودات نویسنده و شاعر هرمزگانی نیز از دیگر آثاری بود که در این مراسم رونمایی شد.
براساس این گزارش، اثر کتابت صحیفه سجادیه نیز که به همت خوشنویسان کرمان جنوبی به نگارش در آمده است یکی دیگر از رونمایی شده در این مراسم بود.

captcha