هم‌اندیشی مدیران اتحادیه‌ها؛ فرصتی مناسب برای دستیابی به اهداف بزرگتر قرآنی
کد خبر: 3443579
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
کریم‌نژاد تصریح کرد:

هم‌اندیشی مدیران اتحادیه‌ها؛ فرصتی مناسب برای دستیابی به اهداف بزرگتر قرآنی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: رئیس کارگروه اقتصادی و توانمند‌سازی مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور با اشاره به برپایی جلسه هم‌اندیشی مدیران عامل اتحادیه‌ها در عتبات عالیات گفت: این جلسات فرصتی مناسب برای دستیابی به اهداف بزرگتر قرآنیست.

بهروز کریم‌نژاد، رئیس کارگروه اقتصادی و توانمند‌سازی مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به هم‌اندیشی مدیران عامل اتحادیه‌های استان‌ها در نجف اشرف، گفت: جلسات هم‌اندیشی در حوزه قرآن باید در جهت تحقق اهداف وسیع و بلند پیامبر گرامی اسلام(ص) باشد.

وی با اشاره به اینکه سه دوره از عمر اتحادیه قرآنی کشور می‌گذرد، تصریح کرد: الحمدلله طی این مدت به مسیر خوبی رسیده‌ایم. اما هنوز از آن هدف آرمانی دور هستیم لذا در این جلسه هم‌اندیشی باید هدف اصلی ما رسیدن به یک شرایط مطلوب‌تر و بهتر قرآنی باشد و باید نقطه نظرات مدیران عامل اتحادیه‌ها و اعضای هیئت مدیره را در جهت تحقق هدف‌های بزرگ‌تر قرآنی ترسیم کنیم.

کریم‌نژاد عنوان کرد: باید نقطه‌نظرات مطروحه در جلسات هم‌اندیشی دوره‌های گذشته که با حضور مدیران عامل اتحادیه‌های استان‌های کشور برگزار شد و در کارگروه‌ها نیز مطرح شد، پیگیری شود.

رئیس کارگروه اقتصادی و توانمند‌سازی مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور اضافه کرد: ضروریست که بررسی کنیم و ببینیم که چه میزان به آن نظرات و برنامه‌ها که مطرح شده نزدیک شده‌ایم و بعضاً آنها را اجرایی کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه برپایی این چنین جلساتی در مکان زیارتی فرصت مطلوبیست که بتوانیم اختلاف سلیقه‌ها را کنار بگذاریم و به یک هدف واحد یعنی گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه نزدیک‌تر شویم، اظهار کرد: هنوز کارهای زیادی داریم تا بتوانیم فرهنگ قرآنی را در خانواده‌ها و جامعه گسترش دهیم و در این جلسات هم‌اندیشی که از استان‌های کشور گردهم می‌آییم، فرصت خوبیست که با ارائه طرح‌های مناسب به اهداف بزرگتر قرآنی دست پیدا کنیم.

کریم‌نژاد تصریح کرد: یکی از مصوبات نوزدهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور که اخیراً تشکیل شده این بود که طی این سفر با مجموعه قرآنی کشور عراق به‌ویژه در کربلای معلی و نجف اشرف جلساتی داشته‌ باشیم تا از تجربیات قرآنی کشورشان در جهت ارتقای فعالیت‌های قرآنی کشورمان استفاده کنیم.

وی تأکید کرد: از این طریق نیز می‌تواند از مجموعه قرآنی کشور عراق به جمهوری اسلامی ایران دعوت به عمل آوریم تا بتوانیم با تعامل و هم‌فکری بیشتر در جهت تقویت نقاط مثبت و رفع نقاط منفی دو کشور گام‌هاهی مؤثری برداشته شود.

captcha