۸ مرکز اهدای خون میزبان عاشوراییان پایتخت
کد خبر: 3392780
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۶

۸ مرکز اهدای خون میزبان عاشوراییان پایتخت

گروه سلامت: با اعلام رسمی انتقال خون استان تهران هشت مرکز اهدای خون میزبان عزاداران سیدالشهدا(ع) در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، عزاداران سیدالشهدا(ع) در تهران طی روزهای جمعه یکم آبان و شنبه دوم مهر 1394 مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی می‌توانند برای پیوستن به صف داوطلبان اهدای خون به 8 مرکز اهدای خون در استان تهران مراجعه کنند.

مراکز اهدای خون وصال، شهر ری، ورامین، شهریار، پیروزی، آزادی، نارمک و چیذر با آمادگی کامل در انتظار اهداکنندگان خون هستند و نسبت به سال‌های گذشته شاهد افزایش مراکز اهدای خون در روزهای تاسوعا و عاشورا خواهیم بود.

روز تاسوعا مرکز وصال از ساعت 8 صبح تا پایان مراسم، شهرری از ساعت 9 صبح تا 24 و  شش مرکز نارمک، آزادی، پیروزی، چیذر، شهریار و ورامین از ساعت 13 تا 21:30 در خدمت داوطلبان اهدای خون در پایتخت هستند.

بر اساس برنامه اعلام شده روز عاشورا نیز مرکز وصال از ساعت 7 صبح تا پایان مراسم، شهرری از ساعت 9 صبح تا 20 و شش مرکز نارمک، آزادی، پیروزی، چیذر، شهریار و ورامین از ساعت 8:30 تا 18:30 چشم انتظار مردم خیرخواه و ایثارگرتهرانی خواهند بود.

captcha