برگزاری همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در کرج
کد خبر: 3384484
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

برگزاری همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در کرج

گروه اجتماعی: دبیر اجرایی مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی استان البرز از برگزاری همایش جهانی شیرخوارگان حسینی همزمان با اولین جمعه ماه محرم در کرج خبر داد.

وحید آقاشریفی، دبیر اجرایی مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی استان البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، با اعلام این خبر گفت: همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی، هر سال به همت مجمع جهانی بزرگداشت حضرت علی اصغر(ع) در اولین جمعه ماه محرم با هدف تعظیم شعائر حسینی و تربیت نسلی انقلابی برگزار می‌شود.
وی افزود: این همایش معنوی جهانی علاوه بر ایران در 280 کشور دیگر نیز برگزار می‌شود که کشورهای عراق، آمریکا، کانادا، انگلیس، دانمارک، آلمان، فرانسه، ترکیه، آفریقای جنوبی، آذربایجان، سوریه، عربستان، کویت، قطر، یمن، بحرین، امارات، لبنان، عمان، مصر، اردن، پاکستان، هند، افغانستان و تاجیکستان از جمله این کشورها هستند.
آقا شریفی یادآور شد: همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی استان البرز، جمعه هفته جاری مصادف با 24 مهرماه و دوم محرم ساعت هشت صبح در محل مصلی کرج، برگزار می‌شود.
دبیر اجرایی مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی استان البرز در پایان گفت: مطرح کردن مسائل اعتقادی و احکام توسط سخنرانان و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت برای سالار شهیدان و شهدای کربلا، از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این همایش است و از همه همشهریان کرجی دعوت به عمل می‌آید تا همراه با نوزادان خود در این همایش شرکت کنند.

captcha