راهپیمایی ۲۰ میلیونی اربعین حاکی از مدیریت مقتدرانه اسلام است
کد خبر: 3377108
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱

راهپیمایی ۲۰ میلیونی اربعین حاکی از مدیریت مقتدرانه اسلام است

گروه اجتماعی: امام جمعه کرمانشاه پیام تسلیت رئیس‌ جمهور مصر به سعودی‌ ها به ‌دنبال فاجعه منا را حاکی از اسلام متوقف عنوان کرد و گفت: راهپیمایی ۲۰ میلیونی اربعین حاکی از مدیریت مقتدرانه اسلام است

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، آیت ‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه در دیدار جمعی از کارکنان انتظامی استان کرمانشاه، ائمه اطهار(ع) را جانشین پیامبر(ص) و رهبر جامعه اسلامی عنوان کرد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز اسلام در حال گسترش بیش از پیش و روزافزون است، افزود: رهبر جامعه اسلامی باید دین و دنیای مردم را مدیریت کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به هشدار مقام معظم رهبری خطاب به مقامات سعودی مبنی بر برخورد سخت و خشن ایران اسلامی اشاره کرد.

آیت الله علما پیام رئیس‌ جمهور مصر به سعودی ‌ها به‌دنبال فاجعه منا را حاکی از اسلام متوقف و ضعف این کشور عنوان کرد و گفت: راهپیمایی 20 میلیونی و عظیم اربعین حسینی حاکی از مدیریت مقتدرانه اسلام است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در خدمت به مردم خوب عمل کرده، تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای پشتوانه عظیم و ارزشمند مردمی است.

این مسئول به حمایت مردم از نظام اسلامی در برهه‌ های مختلف اشاره و عنوان کرد: پرچم‌دار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک مرجع تقلید است که این موضوع بسیار ارزشمند و مایه افتخار است که در جهان نظیر ندارد.

captcha