نهضت حسینی با رویکرد جامعه‌شناسی برای مردم تبیین شود
کد خبر: 3372370
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
فرماندار ویژه جهرم:

نهضت حسینی با رویکرد جامعه‌شناسی برای مردم تبیین شود

گروه اجتماعی: صحرائیان احیا و زنده داشتن نهضت حسینی را ضروری دانست و افزود: نهضت حسینی با رویکرد جامعه شناختی برای مردم تبیین شود تا جوانان و نوجوانان به فلسفه وجودی این نهضت بیش از پیش پی ببرند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، نشست شورای هیئت‌های مذهبی جهرم  به‌منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی امروز، 5 مهر در این شهرستان برگزار شد.
در این جلسه علیرضا صحرائیان، فرماندار ویژه جهرم احیا و زنده داشتن نهضت حسینی را مهم و ضروری دانست و افزود: نهضت حسینی با رویکرد جامعه شناختی برای مردم تبیین شود تا جوانان و نوجوانان به فلسفه وجودی این نهضت عظیم بیش از پیش پی ببرند.
وی با تأکید بر اهمیت برگزاری با شکوه  مراسم تاسوعا و عاشورا گفت: برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی امسال از حساسیت خاصی برخوردار بوده لذا باید  امنیت لازم برای برپایی هرچه باشکوه‌تر مراسم عزاداری فراهم شود.
صحرائیان تصریح کرد: در راستای برگزاری مراسم عزا ی حسینی و ایجاد فضای معنوی، عزاداری‌ها باید به‌دور از بدعت‌ها و خرافات و گرایشات سیاسی و شخصی باشد.
یادآور می‌شود، دراین جلسه مقرر شد شورای اجرایی به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزارشدن مراسم عزاداری حسینی در ایام ماه‌های محرم و صفر تشکیل و جلسات ویژه‌ای با حضور امام جمعه، فرماندار ویژه، روحانیون مداحان و مسئولان هیئت‌های مذهبی مختلف در سطح شهرستان برگزار شود.

captcha