بهای امنیت امروز کشور، خون هزاران شهید دفاع مقدس است
کد خبر: 3366829
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
زمانی قمی:

بهای امنیت امروز کشور، خون هزاران شهید دفاع مقدس است

گروه اجتماعی: استاندار مرکزی گفت: برای امنیتی که امروز در کشور حاکم است بهای بزرگی همچون خون هزاران شهید پرداخت شده، جوانان امروز باید بدانند که گذشتگان برای استمرار انقلاب چه کرده‌اند تا با تأسی بر این افتخارات پیشرفت کشور را رقم زنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، محمود زمانی قمی، استاندار مرکزی امروز چهارشنبه یکم مهر در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دفاع مقدس در اراک گفت: هفته دفاع مقدس مروری است بر بخشی از رشادت‌های بی‌پایان رزمندگان اسلام اعم از بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی که هر کدام به نوبه خود در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل تلاش و جانفشانی کردند.

وی با تأکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های آینده بیان کرد: کشور ایران برای کسب آرامش و امنیتی که امروز در آن حاکم است بهای بزرگی همچون خون هزاران شهید پرداخته و جوانان امروز نظام باید بدانند که جوانان دیروز برای حفظ این نظام و استمرار انقلاب چه کرده‌اند تا با تأسی بر این افتخارات پیشرفت و سعادت کشور را رقم زنند.

زمانی قمی ادامه داد: متاًسفانه امروزه اطراف ما پرشده از فتنه‌گری سلفی‌ها و نزاع‌های قومی و مذهبی که روز به روز در حال زبانه کشیدن است؛ لیکن برای ما کاملاً روشن است که اینها همه با طراحی نظام سلطه و ستم و برای براندازی حاکمیت اسلام و انقلاب شکل گرفته است.

استاندار مرکزی در پایان افزود: دشمن امروز برای دست‌یابی به این چهار دیواری امن نظام مقدس جمهوری اسلامی به هر نوع حربه‌ای چنگ می‌اندازد؛ اما ما می‌بینیم که کشور ایران علی‌رغم همه این درگیری‌هایی که در منطقه وجود دارد به فضل و لطف الهی و تلاش و غیرت رزمندگان اسلام و انقلاب در سلامت و امنیت کامل قرار دارد.

خبرنگار: زهره داودآبادی

captcha