نمایشگاه یاد یاران با حضور وزیر بهداشت افتتاح می‌شود
کد خبر: 3365969
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱
نورزوی به ایکنا خبر داد:

نمایشگاه یاد یاران با حضور وزیر بهداشت افتتاح می‌شود

گروه سلامت: مدیر کل روایط عمومی و اطلاع رسانی بسیج جامعه پزشکی کشور از افتتاح نمایشگاه «یاد یاران» به منظور نمایش فعالیت‌های پزشکان، پرستاران و امدادگران دوران دفاع مقدس و یادبود آنان با حضور وزیر بهداشت خبر داد.

مجید نوروزی، مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گشایش نمایشگاه «یاد یاران» به منظور یاد بود و نمایش فعالیت‌های پزشکان، پرستاران و امدادگران دوران دفاع مقدس با حضور وزیر بهداشت و تنی چند از مسئولان و فرماندهان بهداری جنگ خبر داد.

وی افزود: نمایشگاه یاد یاران در مساحت ۲ هزار متر مربع ایجاد شده است که بخش عمده غرفه‌ها به نقش جامعه پزشکی در دفاع مقدس اشاره دارد و بر اساس این فرهنگ طراحی شده است.

نوروزی اظهار کرد: متولی اصلی برپایی این نمایشگاه سپاه ناحیه مقاومت شهید محلاتی بوده و شهرداری هم در این زمینه همکاری کرده است.

وی یادآور شد: این نمایشگاه به مدت ۷ روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و بعدازظهر از ساعت 16 تا هنگام اذان مغرب و همینطور بعد از نماز مغرب و عشاء در مجاورت نمایشگاه با اجرای جنگ شبانه با موضوع روایت‌گری و خاطره گویی پیشکسوتان در زمینه پزشکی دوران دفاع مقدس فعالیت می‌کند.

گفتنی است : نمایشگاه یاد یاران از ساعت 19 روز 31 شهرورماه  در منطقه ۱۴ تهران  واقع در بزرگراه شهید محلاتی، انتهای خیابان شهید شاه آبادی، واقع در بوستان زیتون افتتاح می‌شود.

captcha