برگزاری کارگاه «فرهنگ اسلامی در صنعت گردشگری» در هنگ کنگ
کد خبر: 3365858
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

برگزاری کارگاه «فرهنگ اسلامی در صنعت گردشگری» در هنگ کنگ

گروه بین‌الملل: اداره گردشگری دولت ماکائو (MGTO) به منظور آموزش پرسنل و خدمه خود، کارگاه آموزشی «فرهنگ اسلامی در صنعت گردشگری» را در «هنگ کنگ» برگزار کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «Travel Daily News»، هدف از تشکیل این کارگاه آموزشی آشنا ساختن کارکنان صنعت گردشگری و خدمات مسافرتی با دین اسلام است به نحوی که آنها بتوانند خدمات شایسته و مناسب‌تری را به گردشگران مسلمانی که به ماکائو سفر می‌کنند ارائه دهند.

افراد شرکت‌کننده در این کارگاه را که تاکنون در قالب دو جلسه در تاریخ 13 و 27 شهریور برگزار شده است، تور لیدرها، کارکنان هتل‌ها و برگزارکنندگان تورهای گردشگری تشکیل می‌دهند.
«او چی کین»، مشاور دوره‌های آموزشی صنعت گردشگری و عضو انجمن برگزارکنندگان رسمی تورهای گردشگری هنگ کنگ، و «عثمان یانگ»، امام جماعت مسجد «عمار» و مرکز اسلامی «عثمان رامجو» جهت تدریس به این کارگاه دعوت شده‌اند.

شرکت‌کنندگان در این کارگاه برخی مفاهیم نظری و دستورات عملی را درباره تعالیم و احکام اسلامی فرا گرفته، با آداب و رسوم، سبک زندگی و سنن مسلمانان آشنا و با بازدید از یک مسجد از نحوه اجرای مناسک اسلامی و واجبات دینی مطلع شدند.
این کارگاه مورد استقبال حاضران و فعالان عرصه گردشگری، هتلداری و خدمات مسافرتی قرار گرفته است.
گفتنی است، در طی سالیان اخیر ماکائو شاهد رشد فزاینده سفر گردشگران خارجی به ویژه از کشورهای اسلامی به این سرزمین بوده است.

captcha