بهره‌برداری 1400 پروژه در استان فارس در هفته دولت
کد خبر: 3353260
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
پژوهش جهرمی خبر داد:

بهره‌برداری 1400 پروژه در استان فارس در هفته دولت

گروه سیاسی: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از بهره‌برداری 1400 پروژه در این استان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، هادی پژوهش‌جهرمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس روز گذشته، 5 شهریور در مراسم روز کارمند که با حضور مسئولان و کارمندان جهرم همراه بود، با تبریک میلاد امام رضا(ع) و گرامیداشت هفته دولت گفت: از جمله ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر خستگی ناپذیری و خلوص نیت در مسیر خدمت به مردم بود که باعث شد الگوی امروز کارمندان و دولتمردان باشند.
وی با اشاره به نامه امام علی(ع) به مالک اشترگفت: باید مردم را ولی نعمت خود بدانیم و در خدمت به اقشار مختلف با رعایت اصول اخلاقی از هیچ کوششی دریغ نکنیم تا خادم خوبی برای این ملت صبور و مقاوم باشیم.
پژوهش جهرمی افزود: اگر کارمندان دولت اخلاص را سرلوحه کار خود قرار دهند ما بهترین عملکرد را خواهیم داشت و کار مملکت به‌خوبی ‌پیش می‌رود.
معاون استاندار فارس تأکید کرد: هرروز را باید روز دولت دانسته و به مردم گزارش دهیم تا اعتماد آنان را جلب کنیم و نشان دهیم که مردم ولی‌نعمت ما مسئولان هستند و ما سرباز آنان هستیم.
پژوهش جهرمی با اشاره ویژگی‌های دولت یازدهم اظهار کرد: هیچکس حق ندارد توافق هسته‌ای را متعلق به خود بداند اما این امر با درایت تیم مذاکره کننده، ارشادات رهبر انقلاب و مدیریت صحیح دولت یازدهم رقم خورد زیرا دنیا شاهد عقلانیت و ایستادگی دولت و ملت در برابر تحریم‌ها و زیاده خواهی‌ها بود و دولت یازدهم با قاطعیت تمام توانست مذاکرات به سامان برساند و یک آرامش و نشاط سیاسی خوبی در کشور ایجاد کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس خاطرنشان کرد: پس از ماجرای هسته‌ای شاهد سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی در مسیر توسعه کشور هستیم و این مسیر با تدبیر و درایت دولت می‌تواند زمینه بسیاری از عقب ماندگی‌ها باشد.
وی بیان کرد: استان فارس با وجود 29 شهرستان یکی از استان‌های بزرگ کشور است و تمام ویژگی‌هایی که شهرهای کشور دارند در استان فارس به‌تنهایی یافت می‌شود، این استان دارای اقلیم چهار فصل با وجود معادن مختلف، امکانات خدادادی و کشاورزی است البته خشک‌سالی و بی‌آبی موجود در فارس نتیجه سوء تعبیرها است.
معاون استاندار فارس با اشاره به خشکسالی فارس تاکید کرد: توقف کشاورزی راه‌حل مبارزه با خشک‌سالی نیست بلکه باید برای آن پیشنهاد جایگزین ارائه شود.
پژوهش با تأکید بر راه‌اندازی صنایع و تعاونی کوچک خانگی ابراز امیدواری کرد: با راه‌اندازی این صنایع و تعاونی‌های کوچک می‌توان بیکاری را فارس کاهش داد.
معاون استاندار فارس تصریح کرد: همزمان با هفته دولت بیش از 1400 پروژه در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد  و این پروژه‌ها در زمینه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، عمرانی و غیره است که نیمی از اعتبارات این پروژه‌ها از محل اعتبارات دولتی و غیره تامین شده است.
یادآور می‌شود، در سفر دو روزه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس به جهرم ساختمان شماره دو فرمانداری جهرم، ساختمان حوزه‌های بسیج در جهرم و بخش خفر، بهسازی و آسفالت و روشنایی معابر شهری و آزمایشگاه مکانیک خاک جهرم، اورژانس جاده‌ای آبسرد و تادوان همچنین یک مرکز بهداشتی درمانی شبانه‌روزی خیرساز و خانه بهداشت، مجموعه آبرسانی به 4 روستا و یک محور روستایی در بخش خفر بالغ بر 6 میلیار تومان به بهره‌برداری رسید.

captcha