اقدام فوری شهرداری برای تامین زمین مناسب برای احداث پایگاه انتقال خون
کد خبر: 3347115
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴

اقدام فوری شهرداری برای تامین زمین مناسب برای احداث پایگاه انتقال خون

گروه سلامت: در جلسه مشترک مجمع خیرین انتقال خون ایران و قائم مقام شهردار تهران دستور اقدام فوری شهرداری‌های مناطق برای تامین ۵ قطعه زمین مناسب در ۵ منطقه تهران صادر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در جلسه مشترک مجمع خیرین انتقال خون که با حضور علی اکبر پورفتح‌اله، مدیر عامل سازمان، فردین بلوچی، دبیر و اعضای مجمع، قائم مقام شهردار و معاون مناطق شهرداری تهران برگزار و مقرر شد با توجه به نیاز سازمان انتقال خون و ظرفیت‌های مناطق شهری، به فوریت 5 قطعه زمین مناسب توسط شهرداری‌های منطقه 18، 1، 20، 5 و 4 ظرف 2 ماه آینده تهیه و تحویل مجمع خیرین شود.

بر اساس این گزارش طبق هماهنگی معاونت مناطق شهرداری، این زمین‌ها در مناسب‌ترین محل‌ها برای احداث پایگاه انتقال خون تخصیص می‌یابد و بلا فاصله طبق نقشه و شاخص‌های حوزه فنی مهندسی سازمان و نظارت معاونت فنی و کنترل کیفی این پایگاه‌ها احداث می‌شود.

گفتنی است قائم مقام شهردار پس از استماع گزارش مدیر عامل سازمان از عملکرد و نیازهای سازمان برای احداث پایگاه‌های جدید انتقال خون در استان تهران، بلافاصله در همین جلسه طی تماس با شهرداران مناطق، از آنان خواست به فوریت نسبت به تامین زمین‌های مورد نیاز مجمع خیرین انتقال خون اقدام کنند.

در این جلسه اعضای مجمع از جمله آقایان هدایتی رئیس مجمع حبیب اله کاشانی، دکترایازی، مهندس رجبی معمار ، دکتر کاظمی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انتقال خون و دکتر بلوچی حضور داشتند.

captcha