نهمین همایش اساتید و دانشجویان ایرانی خارج از کشور در مشهد آغاز به کار کرد
کد خبر: 3338288
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
با حضور نمایندگان رهبری؛

نهمین همایش اساتید و دانشجویان ایرانی خارج از کشور در مشهد آغاز به کار کرد

گروه اجتماعی: نهمین همایش اساتید و دانشجویان ایرانی خارج از کشور با حضور دانشجویان و نمایندگان رهبر معظم انقلاب از امروز، ۱۲ مردادماه در مشهد آغاز شده و تا ۱۵ مردادماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، نهمین همایش اساتید و دانشجویان ایرانی خارج از کشور با حضور مسئولان و دانشجویان صبح امروز، 12 مردادماه در جوار بارگاه منور امام رضا(ع) آغاز به کار کرد.

بنابر این گزارش، در این همایش حجت‌الاسلام سید ابومحمد مرتضوی، رئیس دبیرخانه ستاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در امور دانشجویان خارج از کشور، سعید سهراب‌پور، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و دبیر این همایش، حجت‌الاسلام جواد اژه‌ای، نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی اروپا و مسعود شادنام، استادیار دانشگاه فرانسه حضور دارند.

برنامه‌های این همایش در نوبت بعدازظهر امروز، 12 مردادماه از ساعت 15:30 الی 18 ادامه می‌یابد و مهمانان چون منصور کنعانی، دبیر اتحادیه اروپا، علی زواشکیانی، هیئت علمی دانشکده مدیریت صنعتی شریف، حمیدرضا مقدم‌فر، رئیس ستاد ترویج نامه رهبر معظم انقلاب، علی‌مرتضی بیرنگ، معاون بین‌الملل معاونت علمی فناوری وزارت علوم به ایراد سخن می‌پردازند.

همچنین در ادامه برنامه‌های این همایش، پایان برنامه روز نخست نشست نمایندگان رهبر معظم انقلاب با اعضای انجمن‌های اسلامی است که شامگاه 12 مردادماه برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، نهمین همایش اساتید و دانشجویان ایرانی خارج از کشور از امروز، 12 مردادماه در هتل جم مشهد آغاز و به مدت چهار روز تا 15 مردادماه ادامه دارد.

captcha