نذر‌کنندگان خون در تمام ایام سال فعال باشند/ استفاده از تبلیغات دینی در مدیریت جدید
کد خبر: 3337046
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۵
طباطبایی:

نذر‌کنندگان خون در تمام ایام سال فعال باشند/ استفاده از تبلیغات دینی در مدیریت جدید

گروه سلامت: مدیرکل انتقال خون استان تهران از نذر کنندگان خون در خواست کرد که از تمامی ایام سال برای ادای نذر خود در اهدای خون بهره برند و آن را مختص به مناسبت‌های ویژه نکنند.

سید مرتضی طباطبایی، مدیرکل انتقال خون استان تهران همزمان با آغاز هفته انتقال خون در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان اینکه مسئله اهدای خون تنها به ایام ویژه‌ای از سال اختصاص ندارد از نذر کنندگان خون در خواست کرد: خون همیشه مورد نیاز، بیماران است لذا همیشه می‌توان با مراجعه به مراکز انتقال خون به اهدای نذر خود بپردازند.

وی افزود: خداوند متعال در قرآن بر انجام مشارکت در کارهای خیر برای افزایش تقوا تأکید دارد، قطعا یکی از مصادیق آن این است که انسان بتواند به بیماران و نیازمندان کمک کند و در این زمینه اهدای خون یکی از نمود‌های آن است.

طباطبایی عنوان کرد: این موارد مؤید آن است که سازمان انتقال خون جایگاهی برای انسان‌های فداکار و خیّر و از خود گذشته است، افرادی که خون اهدا می‌کنند افرادی هستند که در سایر زمینه‌ها نیز فداکار بوده و زمینه اخلاقیات انسانی پیشتاز و برجسته هستند.

وی در ادامه به برنامه‌های انتقال خون استان تهران در مدیریت جدید پرداخت و اظهار کرد: وظیفه اصلی سازمان انتقال خون تأمین خون کافی و سالم برای نیازمندان است که اقدامی حیاتی بوده و نیاز به مشارکت هر چه بیشتر شهروندان دارد، خلاقیت، نوآوری و استفاده از تجهیزات نوین در این زمینه راهگشای ما در ارتقای سیستم اهدا و دسترسی  بیشتر بیماران به خون و فرآورده‌های خونی است.

مدیر کل انتقال خون استان تهران یادآور شد: همچنین از شیوه‌ها و تبلیغات مبتنی بر دین و مضامین دینی با توجه به ریشه‌دار بودن باورهای مذهبی برای جذب حداکثری اهدا کنندگان خون بهره خواهیم برد.

captcha