فراخوان مسابقه بهترین نام برای مجمع خیرین انتقال خون
کد خبر: 3336725
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
بلوچی اعلام کرد:

فراخوان مسابقه بهترین نام برای مجمع خیرین انتقال خون

گروه سلامت: دبیر مجمع خیرین انتقال خون از برگزاری مسابقه بهترین نام برای مجمع همزمان با روز انتقال خون و مشارکت اجتماعی خبر داد.

فردین بلوچی، دبیر مجمع خیرین انتقال خون ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از برگزاری مسابقه بهترین نام برای این مجمع خبر داد و اظهار کرد: به سه نام برتر جوایز نفیسی اعطا می‌شود.

وی عنوان کرد: سازمان انتقال خون ایران یکی از سازمان‌هایی که است حضور مردم و خیرین در آن جلوه خاصی دارد و در واقع می توان گفت اهدای خون نماد ایثارگری مردمی است که با سازمان انتقال خون ایران همکاری می‌کنند.

مشاور اجرایی مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران تصریح کرد: همزمان با دومین جلسه مجمع خیرین انتقال خون که امروز7 مرداماه در راستای افزایش مشارکت مردم و گسترش مفهوم اهدا، همچنین آگاهی مردم از تشکیل مجمع خیرین انتقال خون در بین سایر اقشار جامعه، مسابقه بهترین نام برای این مجمع طراحی شد.

وی افزود: در این راستا به سه نام کوتاه، پرمعنی و پرمفهوم که برای این سازمان ارسال می‌شوند؛ جوایز نفیسی اعطا می‌شود.

بلوچی اعلام کرد:‌ با توجه به اینکه 9 مرداد، سالروز تاسیس انتقال خون به عنوان روز انتقال خون و مشارکت اجتماعی نامیده شده است، این مسابقه از 9 مرداد تا پایان این ماه برگزار می‌شود و 31 مرداد آخرین مهلت ارسال پیشنهادات است.

وی یادآور شد: شرکت‌کنندگان می‌توانند نام‌های پیشنهادی، دلایل انتخاب، معنی و مفهوم و تعبیر خود از آنها را به همراه نام و نام خانوادگی، شماره تماس، استان و شهر خود را به آدرس اینترنتیname@ibto.ir کنند، نتایج این مسابقه همزمان با میلاد با سعادت امام رضا(ع) در4 شهریور ماه در پایگاه اینترنتی سازمان انتقال خون به آدرسwww.ibto.ir منتشر می‌شود.

captcha